Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Nyttårsaften i fjor bestemte jeg meg for at 2020 skulle bli året der jeg skulle leve her og nå. Lete etter hverdagens små gleder, i stedet for å vente på helgen. Glede meg over vårtegn og høre på bekkens sildring, i stedet for å vente på sommerferien. Jeg har vært ute i plaskende høstregn, og kost meg med bok foran peisen, i stedet for å vente på fine høstdager, og jeg har kost meg med små juleforberedelser i desember, i stedet for å forbanne julestresset. Jeg setter pris på å rydde (det hadde jeg ALDRI trodd) fordi det gir meg et trivelig hus å bo i, og jeg finner roen hjemme med egen familie, i stedet for å tenke at vi heller skulle hatt huset fullt. Til tross for covid-19, har dette året vært fantastisk for meg, og jeg er så takknemlig for at jeg funnet min oppskrift på å oppleve glede hver dag, og ikke bare når det skjer noe spesielt ⭐️⭐️ Anonymkode: 52ce3...941
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Jeg også har hatt et fantastisk år. Min hemmelighet er at jeg hver dag skriver ned minimum tre positive ting, og te ting jeg er takknemlig for. Etter en stund, ble livet mer og mer fantastisk. 2020 ble MITT år ❤️ Anonymkode: f520f...9ff
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg også har hatt et fantastisk år. Min hemmelighet er at jeg hver dag skriver ned minimum tre positive ting, og te ting jeg er takknemlig for. Etter en stund, ble livet mer og mer fantastisk. 2020 ble MITT år ❤️ Anonymkode: f520f...9ff Det må jeg også prøve.. Høres ut som en enkel måte å skape en positiv hverdag på ⭐️ Anonymkode: 52ce3...941
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det må jeg også prøve.. Høres ut som en enkel måte å skape en positiv hverdag på ⭐️ Anonymkode: 52ce3...941 Prøv det, men husk at det tar litt tid og omstille hjernen, det er ikke gjort på en uke liksom. Anonymkode: f520f...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå