Gå til innhold

Har du brutt med en søster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min og jeg er enige om å kutte kontakten men  hvordan løse dette med foreldre? 

Anonymkode: 66e2a...924

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke med søster, men med bror. Var ikke noe vi kom til enighet om, men det er bare blitt sånn. Foreldrene våre ber oss på besøk til ulike tider. Så vi møtes aldri. Om vi møtes snakker vi normalt med hverandre.... smalltalk..... 

Anonymkode: 55c7b...7e7

Skrevet

Nei, kunne jeg aldri gjort. Når foreldrene mine er døde har jeg 3 flotte søstre å fortsette livet med. Kan dere ikke prøve å løse utfordringene dere i mellom?

Anonymkode: 2bf93...433

Skrevet

Det er ikke foreldrene deres ansvar at dere vil bryte kontakten. Har en søster jeg ikke har kontakt med, men av og til blir vi invitert samtidig, og da drar vi begge, men trenger ikke snakke sammen. Ikke legg ansvaret for dette på familien ellers

Anonymkode: 44807...ac9

Skrevet

Mannen min har ingen kontakt med sin ene bror 

Foreldrene er ikke inkludert i det, de kommer bare ikke begge to samtidig. 

Anonymkode: b5f41...54a

Skrevet

Jeg har brutt med min søster for mange år siden. Vi hilser ikke om vi møtes engang. Kan være i samme rom om det er helt spesielt, men vi snakkes ikke. Vi er 5 søstre, der kun ei fortsatt har kontakt med henne, så kanskje enklere siden vi er flere på "min side". 

Det føles veldig mye bedre å ikke ha henne i livet mitt.

Anonymkode: 16394...7cd

Skrevet

Jeg hadde aldri kuttet ut søsteren min, jeg ville heller ha svelget alle kamelene i verden. 

Anonymkode: 4ca4a...5f2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har brutt med min søster for mange år siden. Vi hilser ikke om vi møtes engang. Kan være i samme rom om det er helt spesielt, men vi snakkes ikke. Vi er 5 søstre, der kun ei fortsatt har kontakt med henne, så kanskje enklere siden vi er flere på "min side". 

Det føles veldig mye bedre å ikke ha henne i livet mitt.

Anonymkode: 16394...7cd

Rimelig spesielt og ganske white-trash.

Anonymkode: 5c9b8...a30

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Rimelig spesielt og ganske white-trash.

Anonymkode: 5c9b8...a30

Ganske kjepphøy eller?

Du kan da ikke vite hvorfor hun ikke har kontakt med sin søster, og om du ikke tror det finnes alt fra rusmisbrukere til tyver, fra psykopater til rett og slett utspekulerte og egoistiske folk i også helt vanlige familier har du ikke sett så mye.

Anonymkode: b5f41...54a

Skrevet

Takk for svar. 
jeg har svelget mange kameler og må nok fortsette med det når vi blir invitert til mamma og pappa sammen. 
det jeg synes er det triste er at barna våre  ikke får bli godt kjent ned hverandre. 

Anonymkode: 66e2a...924

Skrevet

Vi er mange søstre. Hun ene har alltid vært ekkel mot meg, skal alltid sjefe over meg og har ikke evne til epati eller glede seg over andre. Hun er kjapp med å dømme og baksnakker for ingenting. Veldig slitsomt, men hun er min søster. Samme hvor ekkel hun er mot meg, er jeg positiv og lykkelig. Tar aldri igjen. Dette irriterer henne noe veldig, så vi har lite kontakt. Og det er faktisk deilig, selvom det har vært en stor sorg for meg. 

Jeg så henne én gang for en mnd siden, bare på den lille tiden fornærmet hun meg flere ganger og var nedlatende. Tok flere uker å komme meg. Så helt greit å ikke ha kontakt. 

Anonymkode: ad72b...47e

Skrevet

Min søster er alkoholiker og ser det ikke selv hvor mye det påvirker omgivelsene. Datteren hennes får hjelp og kan være hos henne sporadisk. I hennes hode tar hun kun «fire øl».

Tidvis har vi brutt kontakten, men jeg har fortsatt veldig god kontakt med min niese. 
Det beste for meg hadde vært og ikke hatt henne i mitt liv, hun er ei blodigle og har langt flere verre enn gode dager. 
Jeg savner den nyktre søsteren min, men den ho er som alkoholiker ønsker jeg død. Hun påfører oss enorme lidelser. Jeg kjenner på et hat! Mot den stygge fyllestemmen og hva hun gjør mot oss. 
Håper enten ho blir nykter eller at ho dør. Så ille er det. 

Anonymkode: 64a6b...7d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...