Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Huff, blir så oppgitt og bekymret... gutta på 12 og 15 år vil helst bare spille (sosiale spill online), og blir sure og grinete hvis vi tvinger dem ut en tur, spesielt yngste som har et eksplosivt temperament til tider. Jeg har siden de var små, tatt de med på tur, vært mye ute osv, men allikevel er de totalt interesserte. Jeg blir litt "gal" av hvite, trøtte ansikter - får det får man jo av mangel på luft og aktivitet... Anonymkode: efb83...ec2
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Så ta fra de spillene, verre enn det er det ikke. Anonymkode: b8e09...f8b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Skru av internettet igjen si at nå går vi ut og ikke slå på igjen før de har vært ut. Her i huset er det en ting som det slås veldig ned "sur og sint av spilling er lik null spilling". Her har gutta på omgang hatt dager uten spilling pga sinne og surhet ved spilling eller å ha måtte avslutte p spille. Vi sier alltid i fra i god tid så de får tid til å avslutte det de holder på med Anonymkode: 6081b...dee
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Så ta fra de spillene, verre enn det er det ikke. Anonymkode: b8e09...f8b Hehe, selvfølgelig kan jeg det, men det er ikke poenget- jeg skjønner at det er en del av deres ferie - men ikke hele tiden! Det jeg ønsker å unngå, er sure unger, som er ute OG holder på med det de har lyst til i tillegg! Anonymkode: efb83...ec2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Huff, blir så oppgitt og bekymret... gutta på 12 og 15 år vil helst bare spille (sosiale spill online), og blir sure og grinete hvis vi tvinger dem ut en tur, spesielt yngste som har et eksplosivt temperament til tider. Jeg har siden de var små, tatt de med på tur, vært mye ute osv, men allikevel er de totalt interesserte. Jeg blir litt "gal" av hvite, trøtte ansikter - får det får man jo av mangel på luft og aktivitet... Anonymkode: efb83...ec2 Velg kampene dine. Hadde aldri giddet å krangle om tur med ungdommene
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 Min 12 åring er gjerne ute, men med venner, ikke med mor 🤣🤣 blir mye gaming no, men heldigvis har han venner som liker å være ute også Anonymkode: e6746...5f0
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #7 Skrevet 26. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden): Velg kampene dine. Hadde aldri giddet å krangle om tur med ungdommene Jeg er egentlig enig - men synes at yngste er litt for ung til å være tenåring... (fyller 12 rett ovet nyttår) Anonymkode: efb83...ec2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2020 #8 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er egentlig enig - men synes at yngste er litt for ung til å være tenåring... (fyller 12 rett ovet nyttår) Anonymkode: efb83...ec2 Kunne det være aktuelt med pokemon go eller noe? Her ville min minste absolutt ut for å gå 12 kilometer for å oppnå et eller annet i spillet i dag. Ute å går nå med kompiser i skikkelig møkka vær. Han er 12
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #9 Skrevet 26. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (12 minutter siden): Kunne det være aktuelt med pokemon go eller noe? Her ville min minste absolutt ut for å gå 12 kilometer for å oppnå et eller annet i spillet i dag. Ute å går nå med kompiser i skikkelig møkka vær. Han er 12 Er snø møkkavær? Anonymkode: ec00b...76c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2020 #10 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er snø møkkavær? Anonymkode: ec00b...76c Regner som bare rakkern
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #11 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Er snø møkkavær? Anonymkode: ec00b...76c Det er så søtt når man antar at det er likt vær i hele landet 😂🙈 Anonymkode: c86bb...5a5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #12 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det er så søtt når man antar at det er likt vær i hele landet 😂🙈 Anonymkode: c86bb...5a5 Hun sier at hun bor rett utenfor Oslo. Så ja, da pleier været å være veldig likt. 🙄 Anonymkode: ec00b...76c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2020 #13 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hun sier at hun bor rett utenfor Oslo. Så ja, da pleier været å være veldig likt. 🙄 Anonymkode: ec00b...76c Jeg har sagt at jeg bor i Osloområdet 😊
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #14 Skrevet 26. desember 2020 Ungene dine er blitt for store til at det er gøy å være ute sammen med deg. Jo fortere du innser det, jo bedre for dere alle. Nyt heller at du er fri til å styre dagene dine selv. Anonymkode: 334a0...c74
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #15 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ungene dine er blitt for store til at det er gøy å være ute sammen med deg. Jo fortere du innser det, jo bedre for dere alle. Nyt heller at du er fri til å styre dagene dine selv. Anonymkode: 334a0...c74 Er ikke det at de må være sammen med meg - hadde de vært ute med venner hadde det vært helt greit. Poenget mitt er ikke at de ikke vil være med meg, men at de ikke vil ut (det kom noj ikke så godt fram i hovedinnlegget). Anonymkode: efb83...ec2
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #16 Skrevet 26. desember 2020 Jeg skjønner ikke helt mødre som tror store barn har lyst å henge med foreldrene hele tiden. De har ikke samme interessene som deg akkurat nå. Det der med gaming i stedet for å gå tur med mamma er en fase alle må gjennom. Helt normalt. La de kose seg i jula mens du gjør det du vil. Anonymkode: 8bf64...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå