Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Vi har vært i juleselskap både julaften og 1 dag. I dag har vi ingen planer og jeg har lyst til å kun ligge på sofaen, spise godteri og se film. Barna på 10 og 13 har skulle egentlig i svømmehallen på trening, men utsatt til i morgen tidlig. Begge de sitter med PlayStation og koser seg. Så ringer begge mine søstre uavhengig av hverandre og den ene mer sjokkert enn den andre at vi har sløve-dag... (regner ute også). Er det virkelig så gæli? Julaften var ungene og spilte fotball i 2 timer på formiddagen, i går spilte de basket ute og gikk liten tur før juleselskapet. Idag har vi ingen planer... jo, film og fotballkamp på TV. Anonymkode: 00750...e26
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Frisk luft er godt for alle, men det bestemmer dere jo selv. Vi har hatt to travle dager, og skal leke inne i dag. Anonymkode: aab50...478
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Sløv dag her og og regn ute. Ungene tar nok en halvtime med fotball ute senere i dag, men foreløpig er det speilblankt på gårdsplassen Anonymkode: 00750...e26
Plutselig_gravid Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 Vi har burt oss inne siden lillejulaften, med unntak av en liten tur i skauen i går. Her er det skikkelig drittvær. Vi har spilt brettspill,sett på filmer og holder på å bygge svær legocityby med kassevis med Lego som er samlet opp helt fra da jeg selv var liten. Og det har fått plass på stuegulvet til og med. Et stort prosjekt som til og med 17 åringen er begeistret for🙂 De yngste barna (7,9 og 11) gamer innimellom mens jeg leser bøker og min mann ser serier. Akkurat nå er livet herlig og har absolutt ingen dårlig samvittighet for at vi "bare sløver hjemme".
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 Det er absolutt innafor med en innedag, hvis dere ønsker det. Anonymkode: f3b24...a7a
frk Nilsen Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 Kos dere inne med god samvittighet Her var ungene ute å lekte i snøen før regnet kom. I går var det sløvedag med god mat, spille spill, bygge lego, lese bok osv.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #7 Skrevet 26. desember 2020 Må ingenting tenker jeg. Her er mannen og ute i hagen nå og lager snømann, jeg sløver på sofaen og ser the Crown. Anonymkode: 13474...cdf
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #8 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Må ingenting tenker jeg. Her er mannen og ute i hagen nå og lager snømann, jeg sløver på sofaen og ser the Crown. Anonymkode: 13474...cdf Akkurat! Man MÅ absolutt ingenting, i alle fall ikke når det handler om å gå ut eller ikke. I dag har folket her i huset fått beskjed om at dersom de "må" ut, så er det helt greitt, men det blir uten meg. Jeg skal nemlig bare sløve på sofaen i dag. Anonymkode: d8339...5d8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #9 Skrevet 26. desember 2020 Har ikke vert ute vi heller siden lillejulaften, bortsett fra kjøring til svigers på middag alle 3 dagene🙂 (5min) koser oss og spiser🤣 Anonymkode: 4bd73...55c
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #10 Skrevet 26. desember 2020 Er ikke dette en form for sosial kontroll? Anonymkode: 39623...ab9
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #11 Skrevet 26. desember 2020 Samme dag her. TV og avslapping. Gjør det med god samvittighet: Hadde meg tur i går. Anonymkode: b764d...59a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #12 Skrevet 26. desember 2020 Vi var ute og akte i dag. Var ekstra gøy en stund etter at snø gikk over til regn, for da gikk det enda fortere 😁 I morra er nok snøen regnet bort, så da tror jeg sønnen må ut og prøve den nye sparkesykkelen sin. Anonymkode: 20f61...e5f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #13 Skrevet 26. desember 2020 Du skjønner vel forhåpentligvis at om du skal ut eller ikke bestemmer du helt selv, HI? Anonymkode: 425af...945
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #14 Skrevet 26. desember 2020 Hvorfor trenger du andres godkjennelse for hvordan du velger å leve livet ditt? Du MÅ ikke gå ut i jula. Heller ikke i helger eller noen andre ganger i løpet av året om du ikke ønsker det selv. Du er et voksent menneske og bestemmer selv. Anonymkode: a583e...58e
Hannasbananas Skrevet 26. desember 2020 #15 Skrevet 26. desember 2020 Det der «må være ute» er noe rare greier. Ingen dauer av å være inne en dag. Ikke i fire heller. Jeg ruslet en liten tur med ungeflokken i dag, etter å ha vært inne siden lille julaften. Vi var ute i max 45 minutter, det blåste surt og regnet sidelengs. HVA ER POENGET? Drit i det, kos deg inne på sofa’n med verdens beste samvittighet, så kan de som absolutt må ut gjøre nettopp det.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #16 Skrevet 27. desember 2020 Hannasbananas skrev (1 time siden): Det der «må være ute» er noe rare greier. Ingen dauer av å være inne en dag. Ikke i fire heller. Jeg ruslet en liten tur med ungeflokken i dag, etter å ha vært inne siden lille julaften. Vi var ute i max 45 minutter, det blåste surt og regnet sidelengs. HVA ER POENGET? Drit i det, kos deg inne på sofa’n med verdens beste samvittighet, så kan de som absolutt må ut gjøre nettopp det. Men skal du følge den tankegangen om at det bare er til å holde seg inne hver gang det regner,så kan jo vi som bor i Bergen bare mure oss inne allerede da. Her regner det stortsett hver dag. Anonymkode: 42b94...4ca
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #17 Skrevet 27. desember 2020 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Men skal du følge den tankegangen om at det bare er til å holde seg inne hver gang det regner,så kan jo vi som bor i Bergen bare mure oss inne allerede da. Her regner det stortsett hver dag. Anonymkode: 42b94...4ca Men da kan dere som bor i Bergen finne en løsning og frekvens på «utetid» som passer dere da. Så gjør andre som DE vil. Enkelt og greit. Anonymkode: fd557...080
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #18 Skrevet 27. desember 2020 Her må alle være ute i bevegelse minst 30 min hver dag uansett vær 😊 Det funker greit her! Anonymkode: 7d4d7...9d0
KellyTaylor Skrevet 27. desember 2020 #19 Skrevet 27. desember 2020 Her regner det lodrett og vannrett med en hard vind i dag og ingen skal tvinges ut, unntatt hundene som bare må ut for å gjøre sitt. Selv tar jeg meg en gåtur i kveld for å klarne hodet og trimme flesket Helt alene med musikk på øra ❤️
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #20 Skrevet 27. desember 2020 Må absolutt ingenting! Dagene etter julaften er de lateste dagene, og det skal nytes Anonymkode: 993af...35c
Hannasbananas Skrevet 27. desember 2020 #21 Skrevet 27. desember 2020 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Men skal du følge den tankegangen om at det bare er til å holde seg inne hver gang det regner,så kan jo vi som bor i Bergen bare mure oss inne allerede da. Her regner det stortsett hver dag. Anonymkode: 42b94...4ca Jøje meg. Nå var det vel ikke akkurat sånn at jeg sa at det var noe forbud mot å gå ut, da. 🙄 Det er veldig enkelt - gjør det som passer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå