Gå til innhold

flere som sliter med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er ganske høy for alderen, og har nå gått over til 134 , og noe i 140 i busker og 134/140 i gensere, problemet er at barnet er tynt så buksene er helt passe sånn i ben lengde ,men i livet altfor stort, vi strammer inn og bruke belte,men på noen blir det stort selv om vi strammer og bruker belte, kjøpte en i str 128, for og se,men den var god i livet,men altfor kort i bena, så den str er for liten :(

Noen steder man kan kjøpe busker som er passe ? han er 132 cm og ca 26kg

Anonymkode: e919f...207

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får sy de inn da

Anonymkode: 2e998...15e

Skrevet

Vi har samme problem! Str 134 er for korte så derfor hadde han trengt str 140,men han er slank så den er altfor oppe. Vi har endt på å gå med litt for kort bukse enn en bukse som er altfor stor rundt livet.

Anonymkode: 0d420...08d

Skrevet

Name It og Levis er ganske smale. I Levis bukser så kan man velge slim fit. Min sønn hadde samme problem, høy og slank. 

Anonymkode: a13a8...af5

Skrevet

Mine var også slik. Husker vi kjøpte en del bukser på Benetton og Scotch and Soda. 

Anonymkode: 1bd6c...62d

Skrevet

Slimfit fra HM eller NameIt hvor det er innebygd justering i livet.

Skrevet

Name It og KappAhl hadde smale bukser da min var på samme alder.

Nå er han tenåring og fremdeles lang og tynn, å finne bukser som er 28 tommer i livet og 34 tommer i bena er ikke så lett, de fleste stopper på 32 i bena når du skal ha såpass smalt liv. Men Jack & Jones har, greit for deg å vite etterhvert at de har herre (ungdoms) jeans som begynner på 26 tommer, vet ikke om noen andre som begynner så lavt.

Anonymkode: 36811...13c

Skrevet

Sliter også veldig med å finne bukser til mine på 140 cm og 25kg. Til og med slimfit fra H&M ser baggy ut og må snøres til siste hullet hvis det er sånn strikk i. Ser ikke fint ut. Ikke så enkelt å sy inn alle bukser pga mønster og hemper, skulle virkelig ønske jeg fant noen som satt fint. Treningstights må jeg sprette opp og sette i mindre strikk, men jeg er helt elendig på å sy.

Anonymkode: f8a81...d66

Skrevet

Har hatt samme problem. Har sydd ekstra strikk på begge sider og bak. Han er 159 høy og 37 kg

Anonymkode: 1ca70...605

Skrevet

HM har noen i slimfit, til 99 kr. De har stramming i livet. Kanskje de kan passe litt bedre.

Anonymkode: 7ff93...f31

Skrevet

Nameit har ekstra slim fit. Min har alltid vært høy og tynn. Eneste stedet hvor buksene har passet. 

Anonymkode: a92dd...f0f

Skrevet

Tusen takk for tips :)

da skal jeg prøve de jeg blir abefalt her og se om det blir bedring :)

Anonymkode: e919f...207

Skrevet

Vi bruker Nameit skinnyfit jeans. Eneste som funker. Min er 137 cm og veier 24 kg

Anonymkode: 4c215...282

Skrevet

Jenteavdelingen på KappAhl har slim/skinnyjeans som er både myke og passe i både liv og lengde! Eneste jeansen/buksene gutten min vil bruke.

Anonymkode: 24feb...473

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...