Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Jeg fikk gaver ungene selv hadde kjøpt. En fin kopp og hårpynt. Av mannen fikk jeg støvletter. Servise fra foreldre og svigerforeldre (samler på nytt hverdagsservise). Av venninner fikk jeg sminke, parfyme og hjemmestrikkede votter og strømper. Sengetøy fra svigerinner. Og så kom det blomster og vin fra kollegaer, naboer og kjente. Finfin jul! Anonymkode: 48846...79b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Jeg fikk en Bottega Veneta veske og et tre dolokk (inside spøk😂) av min mor fikk jeg en ny tempur pute jeg ønsket meg. Anonymkode: a5175...52e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Jeg fikk gaver ungene selv hadde kjøpt. En fin kopp og hårpynt. Av mannen fikk jeg støvletter. Servise fra foreldre og svigerforeldre (samler på nytt hverdagsservise). Av venninner fikk jeg sminke, parfyme og hjemmestrikkede votter og strømper. Sengetøy fra svigerinner. Og så kom det blomster og vin fra kollegaer, naboer og kjente. Finfin jul! Anonymkode: 48846...79b Dør skilt ting sønnen hadde laget sko puzzlespill bilde av sønnen veldig fornøyd Anonymkode: 4f057...564
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 AirPods Pro, tursko og Tefal snack collection jern. Lykkelig ❤️ Anonymkode: b8fd8...355
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 Jeg fikk kjærlighet, omtanke og raushet ❤️ Veldig lykkelig. Anonymkode: 69b86...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå