Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #1 Skrevet 24. desember 2020 Ga bilder av barna i gave, fikk selv masse. Sikkert oppi mot 1000 kr av min mor blant annet. Vi var enige om å ikke finne på så veldig mye til hverandre. Hvordan slutte å la dette ødelegge kvelden? Angre på å ikke ha gitt mer? Anonymkode: 3108c...c6b
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #2 Skrevet 24. desember 2020 Angrer sjelden da jeg gir gaver utifra hva jeg har råd til. Anonymkode: 79792...ffa
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #3 Skrevet 24. desember 2020 Det er ingenting å angre! Smil og vær glad ❤ Anonymkode: a7eea...99e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Et bilde sier mer enn tusen kr, var det ikke noe sånt? Var enig med mannen at vi ikke kjøper så voldsomme gaver til hverandre siden vi akkurat har kjøpt nytt hus og kjøpte nye møbler i gave til oss selv. Jeg kjøpte derfor 1 flaske vin han liker, og 5 flakslodd. Han kjøpte en diamantring til meg, som jeg har ønsket meg, men likevel. Folk velger hva de gir. Jeg kunne fint gitt min mor et bilde av barna, og hun gitt meg 1000 kr i retur. Null problem. Anonymkode: e9cc9...7e0
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 Det er ikke en transaksjon. Du gir det du vil gi. Anonymkode: 33a67...9ca
the amazing spidermamma Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 Kjenner igjen følelsen. Barna mine fikk 500 kr hver av en nabo som vi ikke kjenner godt, men bare hilser på av og til. Vi ga sønnen hans (som barna aldri leker med, han er litt eldre enn dem) en sjokoladeplate. Jeg synes jo det er naboen som er helt ute av proporsjoner her, men det er ikke noen god følelse å være den som gir 'for lite'. Men egentlig - hvis foreldre med god råd har lyst til å være rause med gavene, så er det litt annerledes, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå