Spurvugla Skrevet 24. desember 2020 #1 Skrevet 24. desember 2020 Vi har åpnet et Stjernestøv-spill som tidlig julegave, men spillereglene mangler i esken. Dette forårsaker en mindre krisetilstand i heimen. Er det noen som har reglene og kan gjengi dem kort? Eller finnes de på internett et sted, jeg har googlet, men finner ingenting.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Vi fikk heller ikke med spilleregler, så er krise her i hjemmet og. Så vi ønsker også hjelp. Anonymkode: a50c6...7da
Spurvugla Skrevet 28. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2020 Vi fant igjen våre, de hadde på mystisk vis havnet bak en sofapute. Kort oppsummering: man begynner på side A. Putt pappbrikkene med stjernebarnsiden opp på de grønne og gule feltene. Så begynner spillet. Spillerne slår terning, flytter rundt på brettet og samler pappbrikker. Hvis man finner en stjernestøvbrikke (med bit av et bilde) samles de på ett sted. De andre beholder man. Når alle ni stjernestøvbrikkene er funnet, går man videre til side B. Der er det kappløp, av stigespilltype. Polarhund (grønn) betyr nytt kast. Snøvirvel betyr kast en gang til, men flytt bakover. Issprekk betyr at du blir sittende fast til du får fem eller seks på terningen. I tillegg kan man bruke brikkene man vant på side A. Det må man gjøre før man kaster. Snøball kan man gi andre spillere, da må de stå over neste runde. Teleskop betyr at man får automatisk sekser på terningen. Håper dette redder romjula!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 Tusen takk, ja da har vel våre regler også forsvunnet på et mystisk vis når jr åpnet spillet. Anonymkode: a50c6...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå