Gå til innhold

3 nøtter til Askepott. Gjesp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som synes den er kjedelig? 😴

Anonymkode: 99cf7...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns den er koselig, jeg.
Du vet, det er ingen som tvinger deg til å se den.
Du kan fint skifte kanal, eller slå av TV'n

Skrevet

Så ikke se på den?

Anonymkode: bdf46...008

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Flere som synes den er kjedelig? 😴

Anonymkode: 99cf7...50f

Ja, derfor lar jeg være å se på... 

Skrevet

Åå, jeg ELSKER den. Jeg sitter ikke å følger med på filmen, men har den på så jeg hører den i bakgrunnen. Ser litt også selvsagt, men for meg er det en helt selvsagt tradisjon 🥰🥰

Skrevet

Jeg har vært flere år uten fordi jeg syntes den var boooring, men akkurat i år setter jeg pris på tradisjonen ved å la denne filmen surre i bakgrunnen mens jeg dekker bordet, steker ribbe og fyller skålene med snacks & godteri ❤️

God jul

Skrevet

Den er jo ikke veldig spennende når man har sett den hvert år så lenge man kan huske. Men den hører jula til, så den må på! Og i år satt 6åringen å så på sammen med meg, og det er litt ekstra stas å få ned unga på sånne tradisjoner.

Anonymkode: 120d7...cfe

Skrevet

Oi, dette var jammen litt av en brannfakkel, du!

Kan du ikke bare se på noe annet eller skru av?

Anonymkode: 52894...b61

Skrevet

Heldigvis skjønner jeg tysk og får se filmen der alle skuespillere har sin egen stemme. Den tjekkiske delen er dubbet, og vel gjennomført. Man kan si hva man vil om dubbing men tyskerne har gjort det i alle år og kan det. Har filmen på dvd, har sett den 2 ganger i år, forrige uke og idag.

Den norske versjonen er utrolig dårlig. Det er jo ikke ordentlig dubbing, hadde vært bedre med tekster.

Anonymkode: b428d...fdd

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Heldigvis skjønner jeg tysk og får se filmen der alle skuespillere har sin egen stemme. Den tjekkiske delen er dubbet, og vel gjennomført. Man kan si hva man vil om dubbing men tyskerne har gjort det i alle år og kan det. Har filmen på dvd, har sett den 2 ganger i år, forrige uke og idag.

Den norske versjonen er utrolig dårlig. Det er jo ikke ordentlig dubbing, hadde vært bedre med tekster.

Den dårlige dubbingen er jo halve filmen! Det blir ikke ordentlig jul uten Knut Risan som roper "askepooott!" 💕

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Den dårlige dubbingen er jo halve filmen! Det blir ikke ordentlig jul uten Knut Risan som roper "askepooott!" 💕

Enig 

Anonymkode: 2e8d8...03e

Skrevet

ja, den suger,  aldri orka å se hele.

Anonymkode: 5939d...074

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Haha, det er jo den dårlige dubbingen som gjør hele filmen 

Du vet at den norske dubben egentlig bare var tøys, han skulle egentlig på en annen jobb også dubbet de bare på kødd, og det ble den norske versjonen

Jeg sitter ikke å ser på, men den står på i bakgrunnen hver eneste julaften også ser jeg bare litt innimellom. Hører liksom med...

Anonymkode: 76af7...864

Skrevet

Jeg har prøvd å se den mange ganger, men jeg har enda aldri sett hele filmen på en gang. Det må jo være noe av det treigeste filmen som er, kan ikke fatte hvorfor den er så populær

Anonymkode: cf007...ce8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Haha, det er jo den dårlige dubbingen som gjør hele filmen 

Du vet at den norske dubben egentlig bare var tøys, han skulle egentlig på en annen jobb også dubbet de bare på kødd, og det ble den norske versjonen

Jeg sitter ikke å ser på, men den står på i bakgrunnen hver eneste julaften også ser jeg bare litt innimellom. Hører liksom med...

Anonymkode: 76af7...864

Hadde jeg også sagt om det var jeg som hadde dubbet det der😅

Anonymkode: 49408...615

Skrevet

Liker ikke nei, kan gjerne bytte den ut for min del

Anonymkode: 9d6df...5c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...