Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #1 Skrevet 24. desember 2020 Den skulle mannen se på i går... Det er helt greit selvfølgelig, men er det noen andre enn meg som synes den er forferdelig kjedelig og lite morsom? Anonymkode: 87d9e...fea
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #2 Skrevet 24. desember 2020 Morsom syns jeg den ikke er, men den må til hvert år. Eller den er morsom hver gang jeg ser den med pappa, for han ler så han triller og får vondt hver gang han slår beina sine. For meg såer det først når den er på tv det er jul for meg, jeg må ha den på for å få julestemninga. Det er nok det eneste jeg må ha i jula, alle andre tradisjoner kan jeg variere og endre uten at det ødlegger noe. Anonymkode: daa88...d95
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #3 Skrevet 24. desember 2020 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Morsom syns jeg den ikke er, men den må til hvert år. Eller den er morsom hver gang jeg ser den med pappa, for han ler så han triller og får vondt hver gang han slår beina sine. For meg såer det først når den er på tv det er jul for meg, jeg må ha den på for å få julestemninga. Det er nok det eneste jeg må ha i jula, alle andre tradisjoner kan jeg variere og endre uten at det ødlegger noe. Anonymkode: daa88...d95 Rart at de sender den på lille julaften iom at det er nyttårsaften de feirer. Anonymkode: 87d9e...fea
Petra Prøvedukke Skrevet 24. desember 2020 #4 Skrevet 24. desember 2020 Morsom er det lenge siden den var, men det må til! Når Grevinnen og Hovmesteren har trukket seg tilbake - da er det jul. God Jul! 🎅
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #5 Skrevet 24. desember 2020 3 hours ago, Anonym bruker said: Den skulle mannen se på i går... Det er helt greit selvfølgelig, men er det noen andre enn meg som synes den er forferdelig kjedelig og lite morsom? Anonymkode: 87d9e...fea ser aldri på det, bare tåplig Anonymkode: faadb...a20
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #6 Skrevet 24. desember 2020 Jeg elsker den, og ler mer og mer for hvert år. Ungene ler også med (sikkert mest av meg)😅 Anonymkode: 01564...4d6
Bruker3 Skrevet 24. desember 2020 #7 Skrevet 24. desember 2020 Jeg synes ikke den er sååå morsom, men nostalgisk. Jeg hadde lyst å vise den til 5-åringen i går. Før jeg kom på hva handlingen egentlig går ut på 😆
tante grusom master of law Skrevet 24. desember 2020 #8 Skrevet 24. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Rart at de sender den på lille julaften iom at det er nyttårsaften de feirer. Anonymkode: 87d9e...fea I sverige sendes den på nyttårsaften.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #9 Skrevet 24. desember 2020 Den ser jeg aldri på. Her er tradisjonen på lillejulaften å spise ribbe med god dessert, å srnar3 på kvelden spise potetgull foran tv der vi alltid ser Snekker Andersen. Anonymkode: f9c20...5b8
Leeloo76 Skrevet 24. desember 2020 #10 Skrevet 24. desember 2020 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Jeg elsker den, og ler mer og mer for hvert år. Ungene ler også med (sikkert mest av meg)😅 Anonymkode: 01564...4d6 Jeg også, etter nesten 40 år ler jeg like godt! 😂 Ungene synes heldigvis også den er morsom.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #11 Skrevet 24. desember 2020 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Rart at de sender den på lille julaften iom at det er nyttårsaften de feirer. Anonymkode: 87d9e...fea Det er faktisk 90årsdagen hennes de feirer. Anonymkode: 0fd20...5a4
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #12 Skrevet 24. desember 2020 Bruker3 skrev (12 timer siden): Jeg synes ikke den er sååå morsom, men nostalgisk. Jeg hadde lyst å vise den til 5-åringen i går. Før jeg kom på hva handlingen egentlig går ut på 😆 Har alltid sett den med barna og barnebarna, og når de er så små, fokuser vi bare på tulleballen som snubler😁 Anonymkode: b74a1...f82
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #13 Skrevet 24. desember 2020 Jeg får aldri sett den! Er så opptatt lille julaften, også tror jeg hvert år at dne blir sendt på nyttårsaften. 😂 Jeg synes den er veldig morsom. 🤩 Anonymkode: c3852...fc1
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #14 Skrevet 24. desember 2020 tante grusom master of law skrev (11 timer siden): I sverige sendes den på nyttårsaften. Aha kanskje derfor jeg alltid tror den blir sendt på nrk på nyttårsaften? Kanskje vi så den på nyttårsaften da jeg var yngre. Anonymkode: c3852...fc1
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #15 Skrevet 25. desember 2020 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Aha kanskje derfor jeg alltid tror den blir sendt på nrk på nyttårsaften? Kanskje vi så den på nyttårsaften da jeg var yngre. Anonymkode: c3852...fc1 De feirer ikke Nyttår, men hennes nye år. Det er fødselsdagen til grevinnen. Jeg lurer foresten på om slutten var klippet bort da jeg var barn? Anonymkode: 0afb3...7fa
Anonne Skrevet 25. desember 2020 #16 Skrevet 25. desember 2020 Jeg synes ikke den er gøy. En mann som blir fullere og fullere men har den på i bakgrunnen. Når den er slutt begynner julen. ⭐️😀😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå