Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #1 Skrevet 24. desember 2020 Fikk utdelt gele med vanilje saus. Skrapet av alt og tok masse ekstra gele vekk før jeg spiste. Hvordan fungerer dette tro? Noen som vet? Anonymkode: 5332c...644
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #2 Skrevet 24. desember 2020 Det er nok individuelt. Noen kan tåle små mengder, andre ikke. Jeg kan tåle små mengder en gang iblant hvis jeg ellers er i god form og veldig konsekvent i matveien. Eller, tåle og tåle... jeg er bare så heldig - eller uheldig, alt etter hvordan man ser det - at jeg ikke får straksreaksjoner når jeg får i meg melk. Jeg får symptomer de neste dagene med bl.a. forstoppelse og depresjon, lettere betennelser i kroppen. Noen får det jo motsatt, at de kan få diaré og helt andre symptomer. Så sant du ikke er hyperallergisk så vil jeg tro det går greit. Men ikke få i deg slikt for ofte. Anonymkode: 977b6...777
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #3 Skrevet 24. desember 2020 Hadde det vært sønnen min med melkeallergi hadde han fått utslett og spydd ut av en annen verden i timesvis. Det er mange forskjellige variasjoner av reaksjoner. Er du veldig allergisk burde du ikke engang ha skrapet det av og heller ikke hatt spor av det. Anonymkode: 61f84...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå