Gå til innhold

Faens mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi avtalte at vi ikke skulle gi hverandre gaver i år for vi skal til med oppussing etter nyttår så vi skulle sparen de pengen. Så ser jeg nå at at det ligger en gave under treet fra han. Må jeg ut å handle i morgen tidlig eller kan jeg bare drite i det? 

Anonymkode: e7adb...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så snill mann du har som kjøper gave. Nei, du trenger ikke gi, dere hadde en avtale. Du gir sikkert han små og store gaver hver dag i form av alt du gjør i hverdagen.

Anonymkode: 99ed8...3aa

Skrevet

Faens mann faktisk......skikkelig sjarmtroll du. Håper han har pakket inn en tom eske til deg.

Anonymkode: 7217e...078

Skrevet

Pakk inn deg selv med bare et rødt sløyfebånd etter at barna er i seng. Garantert noe han liker, og du bryter ikke avtalen med å ikke kjøpe noe😊Evt ta med favorittsport hans eller en øl/vin. 

Anonymkode: 9d0a5...59e

Skrevet

Ja, huff, det er så ille når han faktisk ønsker å overraske og glede deg litt...

Anonymkode: a81f2...f59

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Vi avtalte at vi ikke skulle gi hverandre gaver i år for vi skal til med oppussing etter nyttår så vi skulle sparen de pengen. Så ser jeg nå at at det ligger en gave under treet fra han. Må jeg ut å handle i morgen tidlig eller kan jeg bare drite i det? 

Anonymkode: e7adb...08d

Fy faen for en drittsekk! 

Anonymkode: a79bf...919

Skrevet

Skjønner at du blir stressa og får dårlig samvittighet, men å kalle han faens mann er å dra den litt langt. Her har vi også droppet gaver til hverandre i år siden vi bestilte ny bil forrige måned så det var julegaven vår i år. Han er livredd for at jeg har kjøpt noe allikevel, men det har jeg ikke. Så om han har så er det bare sånn det blir

Anonymkode: 41fe4...2e8

Skrevet

Finn et kort eller lag et, pakk det inn med sløyfe på, og gi en opplevelse :)

Skrevet

Ikke rart dere blir skilt, hele gjengen. Snevre, gniene og med permanent innstilling på gnagefrekvens. Vær nå heller litt glad og raus, så skal du se dere også en dag har 30-års bryllupsdag, som vi har på nyttårsaften.

Anonymkode: 0bc74...a24

Skrevet

Var det så ille? Jeg ville bare takket pent for gaven, ferdig med det. 

Anonymkode: 07424...d12

Skrevet

Du forbanner ham for at han har ønsket å gi deg en gave? Det var toppen av juleglede, må jeg si... Jeg håper for hans skyld at du tenker deg om.

Anonymkode: 42907...aa2

Skrevet

Vi bruker ikke gi hverandre gaver, men i år fikk jeg noe jeg hadde veldig lyst på! Jeg ble kjempeglad, og et annet år, er det kanskje jeg, som plutselig gir noe. Gaver gis ikke fordi man vil ha noe tilbake.

Anonymkode: f9898...4ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 24.12.2020 den 1.23):

Pakk inn deg selv med bare et rødt sløyfebånd etter at barna er i seng. Garantert noe han liker, og du bryter ikke avtalen med å ikke kjøpe noe😊Evt ta med favorittsport hans eller en øl/vin. 

Anonymkode: 9d0a5...59e

Hør hør 👆👆👍😃🙌👍😃🙌

Anonymkode: 13d1f...868

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...