Gå til innhold

Juleselskapet i morgen. Tid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når reiser dere i juleselskap eller når kommer gjestene? Når middag? Når reiser dere hjem evt når reiser gjestene? Evt sove tider på barna? Hvordan gjør dere det? 

Anonymkode: 02859...f99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ankommer selskapet 16.30. Middagen er kl.17.00. Reiser igjen mellom 22.30-23.30🤩

Skrevet

Vi skal i et selskap som starter kl. 17.30. Regner med at vi drar hjem litt før midnatt. Barna er syv og ti år.

Anonymkode: 087e8...13e

Skrevet

Det må man jo gjøre som det passer en selv.

Vi serverer middagen ca kl 17, og gjestene kommer litt før det. Barna har vel ingen leggetid i morgen, men yngste legger seg vel samtidig som meg. Vet ikke når gjestene reiser hjem. Sikkert etter at jeg har lagt meg. 

Skrevet

Vi har invitert til litt før kl. 17 og håper på å spise rundt kl. 17 (men er mannen sin familie og de har seriøst sirup i rumpa, er aldri presise!). Håper de går i 23-tiden, og senest ved midnatt. Det er kjempekoselig at de kommer altså, jeg gleder meg veldig, men er kveldstrøtt av meg og litt introvert, så regner med å være utslitt i 23-tiden. 

Anonymkode: afa61...877

Skrevet

Vanligvis spiser vi 17.00 men i år blir middag klokken 19.00. Vi blir kun oss 4  så først spiser vi da klokken 19:00 og gaver og dessert rundt 21.00. Ungene legger seg etter oss vil jeg tro 😊

Skrevet

Bedt til foreldrene mine kl 16.00, middag kl 17.00. Kjører nok hjem i 22-tiden tenker jeg. 

Anonymkode: edb7f...868

Skrevet

Her i huset er det små barn som ikke holder ut så veldig lenge utover normal leggetid. Gjestene kommer mellom 14 og 15. vi spiser ca kl 16. Deretter gaveåpning og lek før  de tre minste legger seg mellom 19 og 20. så fortsetter vi og ungdommen med gaver, dessert mm før gjestene reiser en gsng mellom 23 og 24

Anonymkode: 7f4fc...37f

Skrevet

Vi bor i en generasjinsbolig. Vi bor i huset, og svigerforeldrene mine i leiligheten som tilhører huset. 

Så - i morgen kommer svigerforeldrene våre opp til oss 10.30. Da spiser vi frokost/lunsj iført pysj.

Deretter går svigers ned til seg selv, mens vi sitter i sofaen og slapper av med strømpe, ser på Donald Duck og vennene hans osv. Kl 15.30 begynner vi å stelle oss, og kl 17.00 går vi ned til svigers for å spise middag.

Når middagen er fortært og spisestua deres er ryddet, går vi opp til oss igjen for å åpne pakker 🤩

Bare kos, med andre ord ❤❤

Anonymkode: 52fb1...55b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi bor i en generasjinsbolig. Vi bor i huset, og svigerforeldrene mine i leiligheten som tilhører huset. 

Så - i morgen kommer svigerforeldrene våre opp til oss 10.30. Da spiser vi frokost/lunsj iført pysj.

Deretter går svigers ned til seg selv, mens vi sitter i sofaen og slapper av med strømpe, ser på Donald Duck og vennene hans osv. Kl 15.30 begynner vi å stelle oss, og kl 17.00 går vi ned til svigers for å spise middag.

Når middagen er fortært og spisestua deres er ryddet, går vi opp til oss igjen for å åpne pakker 🤩

Bare kos, med andre ord ❤❤

Anonymkode: 52fb1...55b

Glemte alder på barna. De er 7, 11 og 17. De legger seg etterhvert 😂

Anonymkode: 52fb1...55b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...