Anonym bruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Leker du med barna jo ofte du kan? Sitter du på gulvet med de omtrent "hele tiden"? Jeg syns det er ganske kjedelig å sitte med de dagen lang..leke..og pludre. ..Forslag til aktiviteter? What to do? Anonymkode: 9dbd9...ede
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 barnehage? Anonymkode: 4d37e...67f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Nei, selvfølgelig ikke. Det er ikke meningen at foreldrene skal leke med barna sine hele tiden, de bør lære seg å leke selv/med hverandre i stedet. Litt leking er greit, men ikke hele dagen. Anonymkode: 25cbc...aad
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 Det var mye lek da de var i den alderen. Nå leker de mer selvstendig. Anonymkode: 2d348...a8a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): barnehage? Anonymkode: 4d37e...67f I ferier? Ettermiddager? Helgene? Anonymkode: 9dbd9...ede
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Nei, selvfølgelig ikke. Det er ikke meningen at foreldrene skal leke med barna sine hele tiden, de bør lære seg å leke selv/med hverandre i stedet. Litt leking er greit, men ikke hele dagen. Anonymkode: 25cbc...aad Hva gjør du på mens de små leker da? Må jo følge med som en hauk på minsten 🥵🥵 Anonymkode: 9dbd9...ede
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2020 #7 Skrevet 23. desember 2020 Det er 14mnd mellom mine. Lekte stort sett aldr med de. Han eldste likte å drive på alene som liten baby å jeg pratet til han. Ga han masse bekreftelse . Når lillesøster ble mobil lekte de to sammen . Anonymkode: cc9df...115
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #8 Skrevet 24. desember 2020 de leker fint sammen og største på snart 2 leker fint alene nå og broren følger stort sett etter, han er snart 11mnd Anonymkode: 27a76...ce2
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #9 Skrevet 24. desember 2020 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hva gjør du på mens de små leker da? Må jo følge med som en hauk på minsten 🥵🥵 Anonymkode: 9dbd9...ede Husarbeid, prater med mannen, leser litt ... Jeg har fire barn. To var rolige og trengte lite tilsyn, de to andre måtte jeg passe bedre på. Anonymkode: 25cbc...aad
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2020 #10 Skrevet 24. desember 2020 Jeg satt masse på gulvet med dem da de var små, syntes det var det koseligste i verden og det er så mye man kan gjøre som duplo, togskinner, bygge med klosser, rulle, tulle, synge, pusle, puttekasse osv. Man behøver ikke å sitte med dem hele tiden, de kan leke litt selv også, men så små barn liker og trenger at man er mye nede på gulvet med dem og tar del i leken. Småbarnas lek er å utforske ting, gi, ta tilbake, gi ta tilbake, bygge opp og velte ting og herme, de trenger at vi er med dem, viser dem, gir respons på det de gjør og deler gleden. Anonymkode: 1d8c2...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå