Musemor med tre søte små Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Og jeg som trodde jeg hadde alt i boks. Så kommer jeg på, jeg har ingen kjoler som passer lenger. Noen forslag? Helst burgunder eller sort. Størrelse 36/38 eller XS/S Og plass til pupper (D-cup)
frk Nilsen Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Bor du i Oslo eller omegn? Dra på Frøken Dianas salonger på løkka, der har de mange fine kjoler ❤️
Musemor med tre søte små Skrevet 22. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2020 frk Nilsen skrev (6 minutter siden): Bor du i Oslo eller omegn? Dra på Frøken Dianas salonger på løkka, der har de mange fine kjoler ❤️ Bor omtrent midt mellom Oslo og Gardermoen. Tenkte å dra på Strømmen storsenter, Torget i Lillestrøm eller Jessheim storsenter. Tror dessverre ikke jeg får tid til å dra inn til Oslo i morgen. Men tusen takk for tips, er i Oslo ganske ofte og trenger egentlig flere enn bare den til jul
frk Nilsen Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Kjenner dessverre ikke til senterne. Denne butikken i Lillestrøm har i alle fall godt utvalg av flere merker som pleier å ha fine kjoler http://degmeg.no/
Musemor med tre søte små Skrevet 22. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2020 frk Nilsen skrev (4 minutter siden): Kjenner dessverre ikke til senterne. Denne butikken i Lillestrøm har i alle fall godt utvalg av flere merker som pleier å ha fine kjoler http://degmeg.no/ Lillestrøm er Lillestrøm, må ikke være på sentret Tusen takk igjen, den skal jeg sjekke ut
frk Nilsen Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Musemor med tre søte små skrev (9 minutter siden): Lillestrøm er Lillestrøm, må ikke være på sentret Tusen takk igjen, den skal jeg sjekke ut Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå