Gå til innhold

Om tre dager er jula over... Da skal alt bort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pynt, tre og drit skal bort. Jeg gleder meg. Så mye styr i to måneder, bare pga av én kveld. Er julaften som er jul, thats it! Gleder meg! Flere som gleder seg? 

Anonymkode: 70a01...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om tre dager har jula akkurat begynt 😂😂😂 Vi pynter i dag, og juletreet skal opp i morgen. Om tre dager skal vi ligge slengt rundt i nye pysjamaser, lese tegneserier spise lefser og leke med nye leker. Yiiihaw!

Anonymkode: 0ebf9...152

Skrevet

Julen over første juledag. Hoi du virker som en hyggelig type. Håper du bor alene. 

Anonymkode: 5a9dd...479

Skrevet

Det er jo nå jula begynner.  Her kom treet opp i helgen, de nissene jeg satt opp forrige helg har ikke plaget meg nevneverdig. Så de får være med til neste år. Neste jul må jeg starte litt tidligere med å få pakket inn gaver kjenner jeg. Men ellers kan det gå som normalt. Gleder meg 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Julen over første juledag. Hoi du virker som en hyggelig type. Håper du bor alene. 

Anonymkode: 5a9dd...479

Jeg tror hi prøver å være morsom. Hun lykkes nok ikke sånn veldig 😊

Skrevet

For meg er ikke jula over før 1 januar 😛 Jeg tar ikke ut juleferie før i morgen ettermiddag, så er først da jula virkelig starter tenker jeg. Da blir det julaften, liten familiemiddag første juledag, tid til å leke med sønnen min og noen rolige kvelder med mannen som jeg skal nyte før hverdagen er tilbake igjen i januar

Anonymkode: 01ee8...2b0

Skrevet

I morgen tjuvstarter jeg, og begynner julefeiringen. Den varer til tjuendedag-Knut jager jula ut.😁

Anonymkode: 61017...2d6

Skrevet

Elsker all julepynten min jeg, og spesielt treet. Skulle gjerne hatt det framme helt til påske jeg. Men barna vil ha det bort i januar.

Anonymkode: 11c7d...78f

Skrevet

Skoleferien har starta👌😂

Anonymkode: bc146...92b

Skrevet

Jeg føler også at julen er over etter julaften.

Anonymkode: acf33...ec0

Skrevet

Juletreet går ut 13. dag jule, resten 20. dag jul.
Om 3 dager har julen knapt begynt 

Skrevet

Jeg føler også at jula er over etter julaften. Men jeg sier det ikke høyt. Treet blir stående til 4 januar, men jeg liker det ikke

Anonymkode: c774a...195

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Pynt, tre og drit skal bort. Jeg gleder meg. Så mye styr i to måneder, bare pga av én kveld. Er julaften som er jul, thats it! Gleder meg! Flere som gleder seg? 

Syke menneske. Her har det ikle vært noe styr og jula begynner i morgen kveld. God jul🎄

Anonymkode: 8391f...44a

Skrevet

Helt enig hi! Det skal bli godt å få dette overstått. Tar meg sammen for barnas skyld selvsagt, men skulle egentlig ønske jeg slapp å feire jul.

Anonymkode: dced7...c80

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor har du styra i to måneder om du bare bryr deg om én dag?

Skrevet

Du får prøve å begynne litt senere neste år da, ingen som trenger å begynne å stresse to måneder før jul. 

Anonymkode: 9e11b...443

Skrevet

I år starter julen for meg når gjestene drar på julekvelden. Jeg synes de (og mannen) tar for lett på smitterestriksjonene, og gleder meg til å (forhåpentlig) kunne senke skuldrene. 

Anonymkode: ab669...4c0

Skrevet

Blir dere ikke lei av å krangle med hverandre om hvem som feirer jul riktig? 

Så trodde jeg alle forstod at dette er et tulleinnlegg myntet på de som pynter for tidlig. 

Anonymkode: 8eb65...497

Skrevet

Ja, altså, det skjønner jeg så godt! Du pynta sikkert 23. November, og har gumla julekaker i over 1 måned. Å for ikke å snakke om så møkkete det nok er i huset!! Får jo ikke vaska ordentlig med all julepynten. Juletreet støver masse når det står 1 måned.

Om du er smart pakker du ned alt julaften kveld når de andre har lagt seg, så står dere opp til ny frisk 25. Desember. 

Det er jo forresten ikke mer enn tia av veien for å starte med påskeeggene! Hva putter dere inn i eggene? Bare godter eller en gave også?

Går dere på eggejakt? Og når får barna påskeegget?

Anonymkode: d9ad7...eb3

Skrevet
On 12/22/2020 at 9:38 AM, Anonym bruker said:

kjedelig

Anonymkode: a99de...151

Skrevet

Nå startet akkurat juleferien med tacomiddag. Veldig rart at det var ett barn som jobbet til 22 lillejulaften og ikke jeg, det pleier alltid å være meg de hjemme venter på. 
I år blir nok julepynten fremme litt lengre enn nyttår, for det blir ingen bursdagsfeiring for ene ungen rett over nyttår. Normalt har jeg tatt ned jula rundt nyttår, for jeg vil ikke ha barnebursdag i hus med julepynt og tre. Har to barn som har bursdag i januar, så nok å ordne da om jeg ikke også skulle tatt ned jula 20dag jul. Jula har blitt lengre og lengre fremme etterhvert som ungene har blitt større, de har ikke hatt barneselskap på noen år. Bryr meg ikke like mye om det er noen ekstra tenåringer i hus, men vanen er der enda. 

Jeg vil nok to jula forsvinner fort hos mange siden de pynta i november. Jeg skjønte ikke hvorfor de gjorde det, for jeg ville jo tro de ble lei jula før den egentlig startet. Her i huset har vi gjort som vi pleier, huset var vasket til advent og pynten tittet frem utover i desember. Juletreet ble pynta igår istede for idag, siden vi ikke var hjemme samtidig i dag før nå og da ble det litt sent å pynte treet. Regnet med meg og dattra som jobba var rimelig slitene idag også, men folk ahr vært flinke og ikke gått mann av huse i matbutikken idag. Eller de gjorde det igår da.. 

Anonymkode: 14d30...65b

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.12.2020 den 9.38):

Venter du helt til 1dag....

Her går gjestene hjem kl 22 på julaften. 

Da setter jeg igang.

Hiver alt på hue å ræva ut.

Anonymkode: 92c6f...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...