Gå til innhold

Hvor mye kommer julehandelen på i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere å kjøpe mat og drikke på i år?

Her har jeg 5000 som skal holde til mat, drikke, middager og julesteømper.

Lønn 12 januar. Nok? 

Anonymkode: fcd54...ec9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvor mange dere er, og alder (tenåringer spiser ofte mer enn 2åringer). Og om dere skal ha gjester? 

Bruker rundt 2000 på mat, drikke og godis (inkl.julestrømpe). En voksen og en 11åring. Skal ha gjester på julaften 

Anonymkode: 8089a...d54

Skrevet

Hva vi har, har jeg ikke tenkt på, men tok julehandelen i går, og det kom på ca 2500. Har jo gått med litt ekstra på forhånd også, siden jeg alt har handlet ribbe, pølser, farse og kalkun, samt bakt noe. Så det som ble handlet i går var middager for denne uka og helga, samt masse kos (godteri, snacks, brus etc), litt ekstra pålegg osv. så har vel kanskje havna på 3500-4000 tilsammen. 

Anonymkode: fdf93...92a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva vi har, har jeg ikke tenkt på, men tok julehandelen i går, og det kom på ca 2500. Har jo gått med litt ekstra på forhånd også, siden jeg alt har handlet ribbe, pølser, farse og kalkun, samt bakt noe. Så det som ble handlet i går var middager for denne uka og helga, samt masse kos (godteri, snacks, brus etc), litt ekstra pålegg osv. så har vel kanskje havna på 3500-4000 tilsammen. 

Vi er forresten 2 voksne og 4 barn. 

Skrevet

Handlet i går, men da var det også tomt for det meste i forkant. Vi er 5 hvor to har ulike intoleranser og havnet på ca 3500. Manglet en hel del da jeg kom hjem og må ut igjen før jul. Går fort minst 2000 til. 

Anonymkode: a70e3...0ff

Skrevet

For oss? Ikke en gang i nærheten! Du må derimot se hva du og din familie har behov for. I min husholdning bruker vi normalt sett 16 000 kr i mnd i matbutikken, litt mer i julen.

Anonymkode: 4ab17...bfd

Skrevet

Gaver + pynt + mat + snaks, ca kr 30.000,- tror jeg

Anonymkode: 98915...566

Skrevet

Mat ca 1000 kr, skal vare fra i kveld til og med 4.januar.

Gaver og andre juleting ca 1500 kr. 

Meg og 2 barnehagebarn. Har dårlig råd, men tror vi får det fint likevel. Har ingredienser til vafler, brownies, rundstykker, riskrem osv i skapet. Handlet inn pålegg (egg, laks o.l), julebrus (drikker lite brus), ribbe med tilbehør. 

Skal på pinnekjøtt hos mamma en dag, og resten hjemme. Så blir taco, spaghetti, fiskepinner osv de andre dagene siden barna ikke er glad i julemat.

Anonymkode: 75ff3...e7d

Skrevet
On 12/22/2020 at 7:22 AM, Anonym bruker said:

Hva har dere å kjøpe mat og drikke på i år?

Her har jeg 5000 som skal holde til mat, drikke, middager og julesteømper.

Lønn 12 januar. Nok? 

Anonymkode: fcd54...ec9

har 2000 igjen frem til 12. Holder lenge her , men da har jeg kjøpt masse ,så holder i alle fall til 7-8 januar

Anonymkode: a586a...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...