Gå til innhold

Gratis strøm??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett flere steder at folk skriver at de ikke har betalt strøm på lenge evt får betalt for å bruke strøm. Hva snakker de om? Jeg bruker lite strøm, men gratis har jeg ikke opplevd

Anonymkode: bc21a...864

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de solcellepanel på taket sitt?

Anonymkode: 5eb03...f1b

Skrevet

Det er ingen som har gratis strøm

Anonymkode: 7b882...a8b

Skrevet

Nei, ikke hun ene som sa det har ikke solcellepanel. Hun sa det i en situasjon der det var unaturlig for meg å bryte inn. 

Mener jeg leste en gang at strømmen var så billig at man får betalt for å bruke strøm. 

Noe må det være siden det er 5-6 stk som har nevnt dette i år. 

Skrevet

Er man flink og følger med på tilbud fra strømleverandørene så er det enkelte som har lokketilbud som medfører gratis strøm. Men, nettleien kommer de ikke utenom.

Eksempelvis har du Hafslund som nettleverandør så blir den fakturaen å komme. Den gir en regning på nettleie som beregnes ut fra forbruk pluss en fast del. Denne kommer vi ikke utenom. Strømmen din kan du derimot selv velge å kjøpe fra hvor du ønsker. Her har det vært leverandører som har gitt 500 kr i avslag første tre mnd, de som har gitt avslag på kWh de første mnd osv. Med lav kWh timer så har dette medført at man dermed har fått denne regningen gratis. 

Anonymkode: 7d816...9b2

Skrevet

Ja nettleie vet jeg kommer utenom. Ok, mulig det er noe sånt da. Jeg har ikke byttet leverandør på lenge, kanskje jeg må bli flinkere til å følge med på sånt 😊

Skrevet

Kan anbefale Tibber. Betaler så lite i strøm i forhold til det jeg gjorde før. Stipulert strømregning denne måneden er 512 kr +nettleie 700 kr. Forrige måned betalte jeg bare 272 kr +nettleie. Enebolig 150 kvm. Tibber er en app. Det kjøpes hele tiden strøm av det billigste selskapet og prisen kan følges time for time. Noen ganger er det gratis, ja. 😊 

Anonymkode: 44c88...2b9

Skrevet

En bonde jeg kjenner lagde en liten vannmølle på tomten sin for å drive strøm til sin egen gård. Men tror dere faen ikke han måtte begynne å betale avgift! Ola Dunk på sitt beste👍🏻

Anonymkode: 7b882...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...