Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Altså, ikke misforstå, jeg bruker det der det er nødvendig, men lurer. Hadde korona i november, de sier at man da er beskyttet i 6 mnd, trenger man å bruke munnbind da egentlig? Og igjen, vil bare påpeke at jeg følger smitteverntiltakene. Anonymkode: aaf0e...bb3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Det er vel ingen som kan si du er immun. Tenker at du bare bruker det uavhengig av om du er immun. Anonymkode: d9c1f...a88
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 Hvem sier at man er immun i 6 mnd? Anonymkode: 65c01...09c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Det har jo vist seg at du kan få det igjen, så ja det vil jeg tørre å påstå du bør. Men det viktigste er å holde avstand og vaske seg. Anonymkode: 8fcff...27b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 På jobben (helse) må vi det, og for meg er det logisk 1) ingen vet med garanti hvor lenge hver enkelt har immunitet. 2) Man er ikke sikker på om immunitet ekskluderer en som smittebærer. 3) Det oppstår mutteringer av viruset as we speak. Anonymkode: ca046...67c
Optatium Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Siden man er fritatt for karantene i seks måneder er det å tolke at man er immun da i alle fall. Jeg syns det er dritirriterende at der er så få retningslinjer for oss som har hatt det. Men jeg bruker munnbind her hvor det er påbudt.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #7 Skrevet 21. desember 2020 Selv når vi er vaksinert kan vi være smittebærere uten å bli syke selv. Så ja, så lenge det er pandemi må man gjøre de tiltak som er satt. Vaksinen hjelper kun deg! Anonymkode: 27a1e...9e4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 Nå bruker jo munnbind i hovedsak for å beskytte fra andre som deg så jeg tenker at har man hatt korona er det enda viktigere å bruke munnbind! Vi har hatt det her i huset og bruker munnbind enda såklart. Anonymkode: 51adc...ef8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #9 Skrevet 21. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvem sier at man er immun i 6 mnd? Anonymkode: 65c01...09c Smittevern i kommunen. Er det sånn at et annet familiemedlem i samme husstand får det så slipper jeg karantene.. Men jeg bruker munnbind jeg altdå. Hi Anonymkode: aaf0e...bb3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #10 Skrevet 21. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Smittevern i kommunen. Er det sånn at et annet familiemedlem i samme husstand får det så slipper jeg karantene.. Men jeg bruker munnbind jeg altdå. Hi Anonymkode: aaf0e...bb3 Ville ringt corona tlf og spurt jeg. De vet jo mer i dag enn ved lockdown. Selv om vi får mindre info nå enn da. Hører mange si immun i 6 mnd. Og det er smitteoverlegen som sier det. Da kan man nok tenke at det stemmer, men likevel være forsiktig. Anonymkode: f2d87...78e
Optatium Skrevet 21. desember 2020 #11 Skrevet 21. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nå bruker jo munnbind i hovedsak for å beskytte fra andre som deg så jeg tenker at har man hatt korona er det enda viktigere å bruke munnbind! Vi har hatt det her i huset og bruker munnbind enda såklart. Anonymkode: 51adc...ef8 Hvorfor er det enda viktigere om man har hatt korona? Man er ikke smittsom for alltid altså 😅
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #12 Skrevet 22. desember 2020 Optatium skrev (17 timer siden): Hvorfor er det enda viktigere om man har hatt korona? Man er ikke smittsom for alltid altså 😅 De vet jo fortsatt ikke hvordan ståa er på hvor lenge man er smittebærer, så jeg tenker at frem til de er 100% sikre på det så velger jeg heller å være føre var. Anonymkode: 51adc...ef8
Optatium Skrevet 22. desember 2020 #13 Skrevet 22. desember 2020 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): De vet jo fortsatt ikke hvordan ståa er på hvor lenge man er smittebærer, så jeg tenker at frem til de er 100% sikre på det så velger jeg heller å være føre var. Anonymkode: 51adc...ef8 De vet jo ganske mye da, de slipper deg ikke ut av isolasjon før de er sikre på at du ikke smittet lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå