Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 De har nettopp downsizet, og gått fra enebolig til leilighet. Og i den forbindelse kvittet seg med mye ting. Det er så godt å ikke ha så mye ting sier mamma. Så det å kjøpe "ting" ser jeg på som håpløst. Ikke er det noe de trenger, ikke er det noe de ønsker seg. Spør jeg er svaret: "fred på jord å snille unger og barnebarn" og så humrer de litt. Så, nå har jeg vridd hodet mitt, og siste løsning, om jeg ikke finner noe er polet. Men så.....kom en ide...... Gavekort på resturant????? Er det er bra gave? Anonymkode: fb437...805
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Det er en bra gave. Særlig nå, hvor restauranter er i fare med å gå konkurs. Gavekort på opplevelser er også i samme gate. Mange anbefaler ikke gavekort fordi disse ofte forblir utbrukt, men jeg og mange andre med meg setter pris på dette. Anonymkode: 4785b...9d7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Ja, det er en bra gave selv om det kan ta litt tid før e får brukt gaven på grunn av smittevern. Gavekort på spennende take away kan være en mulighet hvis dere er redd de kan måtte utsette gaven for lenge. Anonymkode: e1094...e1e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Mine foreldre får ting de kan spise opp; hjemmebakt julekake og havrekjeks, et par spekepølser, rognebærgele, hjemmelaget konfekt, gravlaks og sennepssaus. Jeg er mer glad i å lage mat enn dem. Og en bok hver. Anonymkode: 86764...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå