Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 For fire år siden kom min datter til verden. Hun var veldig syk og måtte plutselig ut av magen. På sykehuset fikk vi så god hjelp av alle på nyfødtintensiven, leger, barnepleiere, sykepleiere! I tillegg vil jeg sende en stor takk til blodgivere. Uten dere ville hun ikke overlevd. I tillegg en takk til dere som har donert morsmelk og som har strikket lue og teppe (vi kom uten noe til sykehuset)! I dag er hun frisk, ingen senskader. Jeg kjenner en så inderlig takknemlighet for at hun nå ligger og sover trygt i sengen sin❤️ Anonymkode: 67c1b...ccd
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Så godt å høre, HI ❤️ Jeg kan ikke være blodgiver, men har tenkt at jeg kunne strikke slike luer og tepper, har en god del garn liggende - så det skal jeg jammen gjøre i 2021 Anonymkode: 3fb39...70e
Himmel og hav Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Så godt å høre at alt gikk bra. Som Amanda-strikker, så varmer det at noen blir glad for det som leveres. ❤️
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 Himmel og hav skrev (9 minutter siden): Så godt å høre at alt gikk bra. Som Amanda-strikker, så varmer det at noen blir glad for det som leveres. ❤️ Det var så viktig å få de hjemmestrikkede plaggene! Vi kom helt uforberedt til sykehuset og da vi endelig fikk se henne og hun hadde på seg dette var det en følelse av at andre brydde seg og passet på henne da jeg ikke kunne. Tusen takk igjen❤️ Anonymkode: 67c1b...ccd
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Tar det til meg som blodgiver! Så deilig at alt går bra ❤ Anonymkode: 43475...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå