Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 I morgen skjer det for første gang på 800 år at vi kan få se "julestjernen". Flere som skal ut og se etter den? Anonymkode: f3df2...7cb
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Ja, jeg har tenkt å få med meg Jupiter-Saturn-konjunksjonen. Jeg leste et sted at den kun vi se ut som én stjerne hvis man er veldig svaksynt og det er disig, men man må jo prøve og se😊 Anonymkode: e2701...b8b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Skulle jeg gjerne, men tror ikke jeg bor langt nok mot sør. Dessuten sies det at de er så lavt på himmelen, at jeg dessverre tror fjellene vil stenge for utsikten, selv om de er langt unna. Og på toppen av dette er det meldt skyer her, tror jeg 🤪 Vet dere når på kvelden eller natten den skal være mest synlig? Anonymkode: defa5...b34
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Skulle jeg gjerne, men tror ikke jeg bor langt nok mot sør. Dessuten sies det at de er så lavt på himmelen, at jeg dessverre tror fjellene vil stenge for utsikten, selv om de er langt unna. Og på toppen av dette er det meldt skyer her, tror jeg 🤪 Vet dere når på kvelden eller natten den skal være mest synlig? Anonymkode: defa5...b34 Du må se mot sør-sørvest, omkring og etter solnedgang. Jupiter og Saturn vil befinne seg like over horisonten, så du må ha helt fritt utsyn mot sør.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 Hæ? Julestjernen er ikke på ordentlig altså. Tror du Reisen til julestjernen er fakta eller?🤪 Anonymkode: 4d0ea...f77
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 ღTyrkiskPepperღ skrev (7 timer siden): Du må se mot sør-sørvest, omkring og etter solnedgang. Jupiter og Saturn vil befinne seg like over horisonten, så du må ha helt fritt utsyn mot sør. Kan man se den i kveld da? Anonymkode: 4438e...0d7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #7 Skrevet 21. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hæ? Julestjernen er ikke på ordentlig altså. Tror du Reisen til julestjernen er fakta eller?🤪 Anonymkode: 4d0ea...f77 Vet du hva anførselstegn betyr? Så når HI skriver "julestjernen", så betyr det at ... ? Anonymkode: c590e...14a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 meldt dårlig vær her dessverre Anonymkode: a6379...dc1
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 21. desember 2020 #9 Skrevet 21. desember 2020 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Kan man se den i kveld da? Anonymkode: 4438e...0d7 Ja man skal kunne se den nå, her regner det så får ikke sett noe..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2020 #10 Skrevet 21. desember 2020 ღTyrkiskPepperღ skrev (3 timer siden): Ja man skal kunne se den nå, her regner det så får ikke sett noe.. Jeg så den ikke i Oslo 😢 Anonymkode: 4438e...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå