Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 De forrige huseierne etterlot seg verdens mest fastrente ovn. I fjor prøvde jeg Jif ovsrens (ubrukelig), sitron, mr muscle... Alt med halvbra resultat. I år prøvde jeg oppvaskmaskintablett, og ding ding ding - vinner! Selv om jeg tror oppvaskmaskinpulver sikkert ville gjort samme nytta Og som en ekstra bonus er det nok mer miljøvennlig enn det meste, og lukter ingenting. God jul! Anonymkode: e4f86...9ef
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Hvordan brukte du den? Anonymkode: 4fef8...5d5
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 13 minutes ago, Anonym bruker said: Hvordan brukte du den? Anonymkode: 4fef8...5d5 Jeg prøvde først å skrubbe med tabletten, men den oppløste seg umiddelbart. Så da brukte jeg en skuresvamp til å skrubbe med pulveret. Så vaske vekk pulveret Anonymkode: e4f86...9ef
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Takk for inspirasjonen, Hi. Jeg har tenkt at jeg sikkert burde vaske stekeovnen, selv om den egentlig ikke er ille. Nå skal jeg få gjort det Sikkert ekstra viktig å bruke hansker, siden de tablettene kan være etsende for huden. Anonymkode: 6e1e2...e82
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 57 minutes ago, Anonym bruker said: Takk for inspirasjonen, Hi. Jeg har tenkt at jeg sikkert burde vaske stekeovnen, selv om den egentlig ikke er ille. Nå skal jeg få gjort det Sikkert ekstra viktig å bruke hansker, siden de tablettene kan være etsende for huden. Anonymkode: 6e1e2...e82 Bruk hansker ja! Det er kraftige saker Anonymkode: e4f86...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå