Gå til innhold

Emil Johannes eller Leander Emilian ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Likte best Emil Johannes, Leander Emilian ble litt vel mye, men synes Johannes Emil er enda finere 🙂🙂

Anonymkode: 9dc9b...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil Johannes klinger best.

Leander og Emilian er fine navn hver for seg, men blir litt tungt sammen.

Anonymkode: b95c6...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johannes er nydelig. 
Emil Johannes går an. Veldig pent.

Leander Emilian er så grusomt at det ikke finnes ord for det. Passer bra for en 19-årig alenemor, med opptegna øyebryn og jakke med pelskant på hetta. Gjerne en med ambisjoner om å bli frisør. Altså: En taper. 

Anonymkode: ab8cc...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Johannes er nydelig. 
Emil Johannes går an. Veldig pent.

Leander Emilian er så grusomt at det ikke finnes ord for det. Passer bra for en 19-årig alenemor, med opptegna øyebryn og jakke med pelskant på hetta. Gjerne en med ambisjoner om å bli frisør. Altså: En taper. 

Anonymkode: ab8cc...010

Oi da, her sitter dritten løst, ser jeg.

Regner med at hverken du eller noen i familien din benytter seg av eller har benyttet seg av frisør noen gang. 
Heller Leander Emilian enn oppkalling etter deg, for du er åpenbart et elendig forbilde med de grusomme holdningene dine.

Til HI: Personlig syns jeg Emil Johannes er flottest! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Johannes er nydelig. 
Emil Johannes går an. Veldig pent.

Leander Emilian er så grusomt at det ikke finnes ord for det. Passer bra for en 19-årig alenemor, med opptegna øyebryn og jakke med pelskant på hetta. Gjerne en med ambisjoner om å bli frisør. Altså: En taper. 

Anonymkode: ab8cc...010

Så dust sagt 🙄

Anonymkode: 64599...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle navnene er fine hver for seg. Emil og Johannes er nydelig, syns jeg, men jeg ville latt navnene stå alene, ikke kombinere med hverandre. 

Anonymkode: 8ba7b...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listedamen skrev (20 timer siden):

Oi da, her sitter dritten løst, ser jeg.

Regner med at hverken du eller noen i familien din benytter seg av eller har benyttet seg av frisør noen gang. 
Heller Leander Emilian enn oppkalling etter deg, for du er åpenbart et elendig forbilde med de grusomme holdningene dine.

Til HI: Personlig syns jeg Emil Johannes er flottest! :) 

Haha! Det trenger du ikke å bekymre deg for 😂 Er nemlig ingen her som er så ressurssvake at de kaller barna Emilian Leander, eller andre lavstatus-navn. 

Anonymkode: ab8cc...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 21.12.2020 den 10.50):

Haha! Det trenger du ikke å bekymre deg for 😂 Er nemlig ingen her som er så ressurssvake at de kaller barna Emilian Leander, eller andre lavstatus-navn. 

Anonymkode: ab8cc...010

Det hjelper ingenting så lenge du skorter på så veldig mye annet

Anonymkode: b00b6...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 21.12.2020 den 10.50):

Haha! Det trenger du ikke å bekymre deg for 😂 Er nemlig ingen her som er så ressurssvake at de kaller barna Emilian Leander, eller andre lavstatus-navn. 

Anonymkode: ab8cc...010

Heller ressursvak enn nedlatende, fordomsfull og feig. Feig er du fordi du ALDRI hadde tørt å sagt dette uten anonymknappen. Du eier altså ingen ryggrad.

Anonymkode: 5d3b5...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...