Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Noe av det beste som er laget hittil Elsker den liker ikke snøfall og julekongen for eksempel, jeg liker godt Jul i svingen, amalies jul, skomakergata og stjernestøv Barnet ser bare på jul i svingen, Snøfall og stjernestøv Hva er deres favoritt/favoritter ? Anonymkode: c5a44...024
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Snøfall. Anonymkode: c5e39...42a
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 2 minutes ago, Anonym bruker said: Snøfall. Anonymkode: c5e39...42a okey, vet ikke hvorfor ,men klarer liksom ikke like den, ikke spesielle gode barneskuspillere i den synes jeg Anonymkode: c5a44...024
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Likte Snøfall veldig godt så det er helt klart en favoritt. Men Stjernestøv er også fin, jentene mine som nå er 11 og 13 år ser den sammen med meg hver dag. En annen favoritt hos jentene er en dansk serie, tror den heter Tinkas juleeventyr. Anonymkode: f63b9...526
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 Uff jeg liker ikke stjernestøv. Men jeg ELSKET snøfall! Den var så bra at jeg så dagens episode mens småen var på skolen🙈 Å liker godt Tinkas juleeventyr,Amalies jul og jul i blåfjell. Anonymkode: 65e93...374
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #6 Skrevet 20. desember 2020 Just now, Anonym bruker said: Uff jeg liker ikke stjernestøv. Men jeg ELSKET snøfall! Den var så bra at jeg så dagens episode mens småen var på skolen🙈 Å liker godt Tinkas juleeventyr,Amalies jul og jul i blåfjell. Anonymkode: 65e93...374 Amalies jul er så koselig Jul i blåfjell var heller ikke noe jeg likte, tydeligvis kresen . Tinka juleeventyr har jeg ikke sett Anonymkode: c5a44...024
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #7 Skrevet 20. desember 2020 Snøfall er absolutt favoritten. Jul i Svingen begynner jeg faktisk å like mer og mer. Månetoppen og Blåfjell er koselig. Amalies jul har en fin "God natt"sang. Ellers er vel den den dårligste av de tre. Vi ser Stjernestøv hver dag, mye bra med den, men litt langtekkelig, synes det skjer for lite og skulle gjerne ha sett mer fra "Nord" også. Julekongen har aldri klart å engasjere ordentlig, men hadde nok vært ok til andre anledninger. Skomakergata er utdatert herfra til månen, men vi ser gjerne den første episoden hver 1.advent for å få førjulsstemning med Inngangsmelodien. Anonymkode: f9f02...23d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #8 Skrevet 20. desember 2020 2 minutes ago, Anonym bruker said: Snøfall er absolutt favoritten. Jul i Svingen begynner jeg faktisk å like mer og mer. Månetoppen og Blåfjell er koselig. Amalies jul har en fin "God natt"sang. Ellers er vel den den dårligste av de tre. Vi ser Stjernestøv hver dag, mye bra med den, men litt langtekkelig, synes det skjer for lite og skulle gjerne ha sett mer fra "Nord" også. Julekongen har aldri klart å engasjere ordentlig, men hadde nok vært ok til andre anledninger. Skomakergata er utdatert herfra til månen, men vi ser gjerne den første episoden hver 1.advent for å få førjulsstemning med Inngangsmelodien. Anonymkode: f9f02...23d vet snøfall er veldig populær og jeg selv skjønner ikke det,men man har jo forskjellig smak, synes ikke noe om hvordan fostermoren blir fremstilt i denne serien. Månetoppen likte jeg godt,men ikke blåfjell . Amalies jul er etter min mening en av de beste, og banker de 2 andre. Stjernestøv er helt fantatisk ,veldig bra laget,men er litt enig i at man skulle sett mer fra nord. Jul i svingen er super kos. Julekongen er jeg enig i ,var ikke noe for meg. Skomakergata går aldri ut av dato for meg,men vet mange synes den er gammeldags, mine barn hater den Anonymkode: c5a44...024
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #9 Skrevet 20. desember 2020 Julekongen og Snøfall!! Stjernestøv er helt greit, ikke like bra kvalitet i produsjon og handling som de to andre. Tydeligvis mye mindre penger å rutte med der. Syns ikke blokkleiligheter gir julestemning heller (selv om det er veeldig pk). Anonymkode: 4524b...63d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #10 Skrevet 20. desember 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Julekongen og Snøfall!! Stjernestøv er helt greit, ikke like bra kvalitet i produsjon og handling som de to andre. Tydeligvis mye mindre penger å rutte med der. Syns ikke blokkleiligheter gir julestemning heller (selv om det er veeldig pk). Anonymkode: 4524b...63d da er jeg uenig for meg er det motsatt Anonymkode: c5a44...024
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #11 Skrevet 20. desember 2020 Snøfall er best, stjernestøv nummer to og julekongen nr 3. Jul i svingen burde forbys, verste makkverk jeg har sett. Ungene hater den, men ene må se den på skolen. Anonymkode: a268e...deb
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #12 Skrevet 20. desember 2020 Synes det er smått med julestemning i Stjernestøv. Kjedelig er den også.. Liker Jul på Månetoppen og Snøfall. Anonymkode: e8a83...8a1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #13 Skrevet 20. desember 2020 Snøfall ❄️🎄 Anonymkode: 91161...ca1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #14 Skrevet 20. desember 2020 Vi likte best Snøfall. Seksåringen ser på Stjernestøv hver dag og jeg følger halvveis med. Men jeg synes ikke det er så bra Anonymkode: 1bae2...e86
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #15 Skrevet 20. desember 2020 Mye forskjellig bra man har ulik smak Stjernestøv er uansett den beste på lenge for min del Anonymkode: c5a44...024
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #16 Skrevet 20. desember 2020 Har to gutter på 4 og 7 år og de liker ikke stjernestøv, så da ble det snøfall i år også. Liker snøfall Anonymkode: b0d67...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå