Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Dere som hadde katastrofetanker hver gang du ikke var med kjæresten,å tenkte at han holdt med en annen dame eller at han kom til dumpe deg. Ble det bedre etter dere flyttet sammen? Ble du tryggere på at han når du på en måte fikk mer kontroll på hva han gjør om dagene? Her er det han som har tatt iniativet til å spørre om vi skal feire jul sammen i år,så det burde vel være ett tegn på at jeg er mer enn bare sex. Likevel får jeg ikke helt ro. Anonymkode: 6b133...85e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Jeg går ikke inn i et forhold om jeg i utgangspunktet ikke stoler på en mann. Så enkelt, så vanskelig. Så lenge en mann ikke har gjort noe som tilsier at jeg har grunn til å være sjalu, da orker jeg heller ikke bruke energi på irrasjonell sjalusi eller kontrollbehov. Slik du holder på, Hi, så risikerer du på sikt å skyve ham unna deg, for ingen kan leve godt med en partner som har så stort kontrollbehov pga. egen usikkerhet. Gjør noe med din egen usikkerhet før du ev. flytter sammen med en mann. Finn årsaken til hvorfor du er så usikker og få behandling for det og/eller gjør noe med det. Livet er så mye enklere hvis du kvitter deg med dette. Anonymkode: 023eb...cc7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg går ikke inn i et forhold om jeg i utgangspunktet ikke stoler på en mann. Så enkelt, så vanskelig. Så lenge en mann ikke har gjort noe som tilsier at jeg har grunn til å være sjalu, da orker jeg heller ikke bruke energi på irrasjonell sjalusi eller kontrollbehov. Slik du holder på, Hi, så risikerer du på sikt å skyve ham unna deg, for ingen kan leve godt med en partner som har så stort kontrollbehov pga. egen usikkerhet. Gjør noe med din egen usikkerhet før du ev. flytter sammen med en mann. Finn årsaken til hvorfor du er så usikker og få behandling for det og/eller gjør noe med det. Livet er så mye enklere hvis du kvitter deg med dette. Anonymkode: 023eb...cc7 Jeg viser jo aldri til han at jeg ikke stoler på han;da hadde han nok gått lei. Har ikke noen grunner til å ikke stole på han egentlig,er bare dårlige erfaringer med menn tidligere. Anonymkode: 6b133...85e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg viser jo aldri til han at jeg ikke stoler på han;da hadde han nok gått lei. Har ikke noen grunner til å ikke stole på han egentlig,er bare dårlige erfaringer med menn tidligere. Anonymkode: 6b133...85e Når behovet ditt for kontroll er så stort vil det etterhvert skinne gjennom. Stadig liksom tilfeldige spørsmål om hva han har gjort, hvem han har vært med, når han sluttet på jobb, hvem som ringer, hvor kompiser bor, hvor lang tid det tar å komme seg fra a til b... Det er leit at du har hatt dårlige erfaringer med menn tidligere, men ved å opprettholde dette kontrollbehovet lar du tidligere menn definere livet ditt her og nå. Du lar dem ødelegge livet ditt nå, ikke gi dem den makten! Hvordan hadde du følt det om han sa eller ga uttrykk for at han ikke stolte på deg, fordi hans erfaring med sine ekser var dårlig? Hadde det vært greit for deg? Eller hadde du følt at han var urettferdig, at han ikke så deg, men dømte deg ut fra hva tidligere damer hadde gjort mot ham? Hadde det fått deg til å føle deg vel? Eller hadde du kanskje tenkt at det var han som trakk med seg disse eksene inn i ditt og hans forhold? Skaff deg hjelp til å bearbeide de tidligere dårlige erfaringene du har hatt, om du ikke greier å gi helt slipp på dette kontrollbehovet. Hvis ikke risikerer du å miste en god mann fordi du lar deg selv definere og styre av ekser som ikke lenger er en del av livet ditt. Anonymkode: 023eb...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå