Gå til innhold

Regler for besøk i julen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi har besøk av mine foreldre og bror med familie (6 stykker på besøk) på julaften og akkurat de samme menneskene er sammen 1. dag, kan vi da være sammen med en vennefamilie på nyttårsaften? De er 4 stykker.

Ingen av oss treffer noen andre ila julen.

Eller blir det å regne som 3 besøk (selv om det er færre enn 5)? Vil gjør ting riktig, samtidig som jeg vil treffe min bror så mye som mulig mens de er her (har ikke sett dem siden februar).

Anonymkode: adc79...e86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julaften og første juledag er to selskap, men dere kan jo likevel ha 4 (inntil 5) gjester en annen dag. 

Anonymkode: 8d86d...948

Skrevet

Eller skal din bror og familien også være med på nyttårsaften? Da går det ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Eller skal din bror og familien også være med på nyttårsaften? Da går det ikke. 

Nei, de skal ikke være med på nyttårsaften.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei, de skal ikke være med på nyttårsaften.

Men da er vel alt som det skal være? Dere har to selskap med inntil 10 gjester, og det er jo supert at det er de samme gjestene. Ut over dette har dere selskap med inntil 5 gjester. Helt i tråd med anbefalingene. 

Skrevet

Tja... akkurat det der er faktisk litt ullent. 

Hovedregelen er inntil 5 gjester. På to dager kan man ha inntil 19 gjester. Samtidig oppfordres det il å ikke delta i mer enn to selskap totalt sett. 

Anonymkode: 61733...b2e

Skrevet

helt lovlig begge 2, da dere kan være 10 stk utenom de som bor i huset 2 dager i jula

Anonymkode: 20388...d85

Skrevet

Det spørs hvilken kommune du bor i Hi. 

Anonymkode: 80061...61c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Tja... akkurat det der er faktisk litt ullent. 

Hovedregelen er inntil 5 gjester. På to dager kan man ha inntil 19 gjester. Samtidig oppfordres det il å ikke delta i mer enn to selskap totalt sett. 

Anonymkode: 61733...b2e

19?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...