Gå til innhold

Bon Prix størrelser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jo fine priser der. Og store størrelser, men da jeg sjekket størrelse guiden deres så det ut som om de var veldig små i størrelse? Noen som har erfaring? Og hvordan er kvilteten? (har jo god erfaring med at billige klær er dårlige klær, men det er lov å håpe) 

Anonymkode: 1341e...d97

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Var jo fine priser der. Og store størrelser, men da jeg sjekket størrelse guiden deres så det ut som om de var veldig små i størrelse? Noen som har erfaring? Og hvordan er kvilteten? (har jo god erfaring med at billige klær er dårlige klær, men det er lov å håpe) 

Anonymkode: 1341e...d97

Hva faen prater du om? Bon Prix? 

Anonymkode: 787d0...26c

Skrevet

Har handlet derfra en gang. Store størrelser, og god kvalitet 

Anonymkode: 04faa...0c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Hva faen prater du om? Bon Prix? 

Anonymkode: 787d0...26c

Banner du til alt du ikke vet hva er? Google det, som de sier her. Eller hopp over tråden. Eller bare spør "hva er bon Prix?" 

Anonymkode: 1341e...d97

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har handlet derfra en gang. Store størrelser, og god kvalitet 

Anonymkode: 04faa...0c3

Takk😊, kanskje jeg skal ta sjansen. Har bare hatt bomkjøp på nett i det siste! 

Anonymkode: 1341e...d97

Skrevet

Har vært normale størrelser på det jeg har kjøpt. Helt ok klær, men har styrt unna det billigste og alt med 100 % polyester 

Anonymkode: 45fc6...7ef

Skrevet

Bonprix sitt eget merke er store i str, også er det et annet merke som er mindre i størrelse, mrn husker ikke nå😅men se på kundevurderingene

Anonymkode: 75d99...59b

Skrevet

Jeg er en 38-40, men kjøper 40-42. Har bare kjøpt genere, og de sitter perfekt 🤩

Anonymkode: 230db...0ab

Skrevet

Kvaliteten er litt bob-bob, men klærne er rimelige og litt store i størrelsen ☺️

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med klærne der, spesielt  dongeri 

Skrevet

Noe er stort og noe er lite. Les anmeldelsene! Kjøpt noe som har vært bra og noe elendig. Jeg er 46/48. Kjøpte en kjole i 44 og den passet perfekt. Kjøpte et skjørt i 48 og det ble trangt selv med samme passform og stretch. Noen kjoler var rare over magen, mens andre var rare over brystet. Jeg er meget barmfagre, men en stroppløs kjole som jeg kjøpte måtte jeg hatt dobbelt bh-størrelse av for at det ikke skulle glidd ned.

Anonymkode: 09960...3f2

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hva faen prater du om? Bon Prix? 

Anonymkode: 787d0...26c

Hva faen mener du? Har du faen meg aldri hørt om Bon Prix???

 

HI: Jeg har vært fornøyd med det meste jeg har kjøpt derfra, mener størrelsen har vært normal på det jeg har kjøpt. 🙂 

Anonymkode: fcc35...395

Skrevet

Størrelsen er stort sett normal eller litt stor. Lurt å lese anmeldelsene. Jeg har vært veldig fornøyd med klærne derfra

Anonymkode: 81813...832

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...