Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Var jo fine priser der. Og store størrelser, men da jeg sjekket størrelse guiden deres så det ut som om de var veldig små i størrelse? Noen som har erfaring? Og hvordan er kvilteten? (har jo god erfaring med at billige klær er dårlige klær, men det er lov å håpe) Anonymkode: 1341e...d97
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Var jo fine priser der. Og store størrelser, men da jeg sjekket størrelse guiden deres så det ut som om de var veldig små i størrelse? Noen som har erfaring? Og hvordan er kvilteten? (har jo god erfaring med at billige klær er dårlige klær, men det er lov å håpe) Anonymkode: 1341e...d97 Hva faen prater du om? Bon Prix? Anonymkode: 787d0...26c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 Har handlet derfra en gang. Store størrelser, og god kvalitet Anonymkode: 04faa...0c3
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #4 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Hva faen prater du om? Bon Prix? Anonymkode: 787d0...26c Banner du til alt du ikke vet hva er? Google det, som de sier her. Eller hopp over tråden. Eller bare spør "hva er bon Prix?" Anonymkode: 1341e...d97
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har handlet derfra en gang. Store størrelser, og god kvalitet Anonymkode: 04faa...0c3 Takk😊, kanskje jeg skal ta sjansen. Har bare hatt bomkjøp på nett i det siste! Anonymkode: 1341e...d97
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #6 Skrevet 18. desember 2020 Har vært normale størrelser på det jeg har kjøpt. Helt ok klær, men har styrt unna det billigste og alt med 100 % polyester Anonymkode: 45fc6...7ef
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2020 #7 Skrevet 18. desember 2020 Bonprix sitt eget merke er store i str, også er det et annet merke som er mindre i størrelse, mrn husker ikke nå😅men se på kundevurderingene Anonymkode: 75d99...59b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 Jeg er en 38-40, men kjøper 40-42. Har bare kjøpt genere, og de sitter perfekt 🤩 Anonymkode: 230db...0ab
Polly-Esther Skrevet 19. desember 2020 #9 Skrevet 19. desember 2020 Kvaliteten er litt bob-bob, men klærne er rimelige og litt store i størrelsen ☺️
TinaK 1990 Skrevet 19. desember 2020 #10 Skrevet 19. desember 2020 Jeg har vært fornøyd med klærne der, spesielt dongeri
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2020 #11 Skrevet 19. desember 2020 Noe er stort og noe er lite. Les anmeldelsene! Kjøpt noe som har vært bra og noe elendig. Jeg er 46/48. Kjøpte en kjole i 44 og den passet perfekt. Kjøpte et skjørt i 48 og det ble trangt selv med samme passform og stretch. Noen kjoler var rare over magen, mens andre var rare over brystet. Jeg er meget barmfagre, men en stroppløs kjole som jeg kjøpte måtte jeg hatt dobbelt bh-størrelse av for at det ikke skulle glidd ned. Anonymkode: 09960...3f2
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2020 #12 Skrevet 19. desember 2020 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Hva faen prater du om? Bon Prix? Anonymkode: 787d0...26c Hva faen mener du? Har du faen meg aldri hørt om Bon Prix??? HI: Jeg har vært fornøyd med det meste jeg har kjøpt derfra, mener størrelsen har vært normal på det jeg har kjøpt. 🙂 Anonymkode: fcc35...395
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2020 #13 Skrevet 20. desember 2020 Størrelsen er stort sett normal eller litt stor. Lurt å lese anmeldelsene. Jeg har vært veldig fornøyd med klærne derfra Anonymkode: 81813...832
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå