Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du antrekket klart?

Anonymkode: 1efa5...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja skal ha et mørk rosa skjørt og en enkel sort topp i bomull med v-utringning.

Anonymkode: 27dad...b29

Skrevet

En sort penbukse og en bluse som er sort og rød (sort bunn og røde blomster/blader, litt julete).

Anonymkode: 8f6da...067

Skrevet

Tights og hettegenser. Feirer alene med en 2 åring og en 3 åring, her gjelder det å være komfortabel 😊

Huset ellers er pyntet med julepynt og juletre, og mat og kos skal det ikke stå på 😊

Anonymkode: 4c001...d10

Skrevet

Kjole, hvilken det vet jeg ikke enda :)

Skrevet

En fotsid omslagskjole. Perfekt for justering i løpet av av kvelden og slipper strømpebukse. Passe avslappende 😊

Skrevet

Har kjøpt meg en rød langermet kjole med glittertråder i. Med dette pandemiåret skal jeg iallfall være fabelaktig i tøyet under julemiddagen på julaften 😁

Skrevet

Jeg har en grønn fløyelskjole med stretch, den passer ypperlig. Det har ikke vært for mange anledninger til å pynte seg dette året, så her skal både pene strømper, høye hæler og bling på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja skal ha et mørk rosa skjørt og en enkel sort topp i bomull med v-utringning.

Anonymkode: 27dad...b29

Kløft på julaften? Lille frekkas😉

Anonymkode: dcb66...d7a

Skrevet

Kjole, litt usikker på hvilken. Rød eller grønn med strømper og sko, og varmrullet hår. Enig med Himmel og Hav, her skal det pyntes. 

Skrevet

Bunad. For meg ercdrt en selvfølge.

Anonymkode: 9276b...478

Skrevet

Tights og hettegenser. Feirer alene med en 2 åring og en 3 åring, her gjelder det å være komfortabel 😊

Huset ellers er pyntet med julepynt og juletre, og mat og kos skal det ikke stå på 😊

Men, skal ikke barna skjønne at det er en litt mer høytidsdag enn en vanlig lørdag?

Litt penere dekket bord, litt penere klær osv...

Kan jo være komfortabel i en bluse, skjorte, tunika e.l som er littegranne mer pyntet enn en hettegenser?

Skrevet

I år blir det en lys, fløtefarget paljettkjole. Den er ikke særlig julete, men det var den eneste av kjolene jeg prøvde, som jeg følte meg vel i. Har, pga av medisinbruk, mye vann i kroppen, og det er vanskelig å finne klær som sitter fint. 

Anonymkode: c9b9c...8d9

Skrevet

Syns ikke 3 åringen det er stas å pynte seg? Blir litt høytidlig og anderledes enn en hverdag? Vi hopper i myke klær på kvelden 😊

Anonymkode: 47bf4...0bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

I år blir det en lys, fløtefarget paljettkjole. Den er ikke særlig julete, men det var den eneste av kjolene jeg prøvde, som jeg følte meg vel i. Har, pga av medisinbruk, mye vann i kroppen, og det er vanskelig å finne klær som sitter fint. 

Anonymkode: c9b9c...8d9

Fra Floyd? Jeg vil si at kjolen din er juletre jeg. 🤩 Jeg kjenner meg igjen.. Jeg får bare i klær jeg trives i. 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Men, skal ikke barna skjønne at det er en litt mer høytidsdag enn en vanlig lørdag?

Litt penere dekket bord, litt penere klær osv...

Kan jo være komfortabel i en bluse, skjorte, tunika e.l som er littegranne mer pyntet enn en hettegenser?

Barna mine er ikke dumme, de skjønner at julaften og hverdag ikke er det samme :)

er en rød hettegenser med paljetter som man kan "snu", julenisse på ene siden og julegave på andre siden. Datteren min synes den er dødskul, så hun tenker nok ikke at huffda, er det bare en helt vanlig torsdag i dag 🙄

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Syns ikke 3 åringen det er stas å pynte seg? Blir litt høytidlig og anderledes enn en hverdag? Vi hopper i myke klær på kvelden 😊

Jeg snakket om meg selv, barna pynter seg i kjole og tiara og det de måtte ønske 

Skrevet

En ny grønn omslagskjole,  gleder meg til å pynte meg litt.  

Anonymkode: 1029b...10f

Skrevet

Går for sort i år. Kjole med glittertråder.

Anonymkode: f13f0...ee5

Skrevet
Lektor Doppler med tillegg skrev (5 timer siden):

Kjole, litt usikker på hvilken. Rød eller grønn med strømper og sko, og varmrullet hår. Enig med Himmel og Hav, her skal det pyntes. 

Opplys meg, uopplyste hedning og primitiv skapning som eg er, kva er varmrulla hår? 

Eg skal ha skjortekjole, type litt pynta (i allefall etter mine kritere.) strømpis og kanskje til og med litt høge hælar, men det er vel helst fordi alternativet er kroks eller stømpelesten. Viss eg ikkje har blitt så tjukk plutseleg at eg må bruke plan b. Den gamle kjolen som alltid funkar, med stretch innerst og vidt ugjennomsiktig blonde ytterst. Og som funkar med både smal bukse og tjukk strømpis under. Kanskje eg heller skal finne meg ein sånn "skinnthigst" og ha den... Eller er det heilt urharry? (må ein ha ulvejakker til?) 

Skrevet

Da skal jeg ha på meg arbeidstøy, og pvu. Noen må jobbe i jula også😊

Skrevet
Lektor Doppler med tillegg skrev (6 timer siden):

Der minnet du meg på at jeg må pakke varmrullene! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...