Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Frem til juleferien fremfor film og alt annet dilldall?? Anonymkode: 094b2...cdd
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Frem til juleferien fremfor film og alt annet dilldall?? Anonymkode: 094b2...cdd Kan bare svare for meg selv, men mine elever har i høyeste grad undervisning. Ved min datters skole har de trappet voldsomt ned, der har det vært litt undervisning, men for mye film og dill etter hennes smak. Sønnens klassetrinn har hatt undervisning til og med i dag, juleavslutning i morgen. Anonymkode: 9f9ea...88a
Optatium Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 Fordi det sosiale miljøet er viktig for god læring og en god relasjon med elev og lærer er avgjørende. Når det er sagt har mine elever vanlig undervisning det meste av denne uken, en klasse har til og med prøve i morgen.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Fordi dette «dilldallet» gjerne er viktig for både trivsel og det sosiale miljøet. Skolen er ikke en fabrikk. Anonymkode: d60fa...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå