Gå til innhold

Flere her som må tilbringe julaften i karantene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk karantene i dag. Så da ryker julaften.. det som er synd er at min mor da må være alene på julaften siden ho skulle være sammen med oss. Men er ikke noe og gjøre med det. 

Anonymkode: 1322e...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig! Jeg har kollegaer som fikk karantene i dag, og hvis noen av dem tester positivt blir det karantene på meg. Får vel beskjed i løpet av noen dager. 

Anonymkode: b5fe6...393

Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov og svar til det.

Admin

Skrevet

Jeg har vært helt alene i julen mange juler tidligere, Hi. Det kan være tøft, men jeg måtte lære meg å snu tankene og følelsene mine rundt det for å ikke bli dypt deprimert.

Julaften er én dag. Det er sikkert veldig uvant for din mor, men samtidig så blir det det hun og dere gjør ut av den dagen. Nå er det jo så mange muligheter for å holde kontakt, muligheter som ikke fantes tidligere. Kanskje dere kan avtale når dere skal spise og når dere skal pakke opp pakkene, og så skype når dere setter dere ned for middagen og ønske hverandre et godt måltid. Og så skype igjen når dere pakker opp eller etter at pakkene er ferdig oppakket. Gjør det beste ut av det. Snakk sammen. Kanskje din mor har det lettere med dette enn det du og dine har også?

Uansett - god jul :)

Anonymkode: 3c8c7...87b

Skrevet

Jeg ville spart noen av gavene (f.eks. fra henne til dere) og hatt en mini-julaften med god mat og noen gaver når dere er ute av karantenen. 

Anonymkode: d9275...b99

Skrevet

Her har en god venn av sønnen min tatt test, krysser fingrene for at den er negativ ellers ryker vi i karantene hele hurven.

Anonymkode: d1cb3...daa

Skrevet

her i min by er det noen barn i karantene på julaften dessverre, heldigvis er ikke min rammet,men tenker likevel på de som er rammet, er ikke noe koselig

Anonymkode: 70cbd...c2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...