Gå til innhold

Erfaring med Wood games netthandel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte eit puslespill derifra som ble annonsert på facebook. Grei syssel til jul tenkte jeg.  Fikk bekreetelse på at det var sendt både 07.12 og 11.12. Har fortsatt ikke sett noe til det, virker som ei litt useriøs bedrift når jeg har tatt kontakt.

Anonymkode: 39bf1...6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestilt et puslespill jeg også, men ikke kommet enda...

Fikk bekreftelse 3/12 og på den står det ekspresslevering, så den burde jo være her snart.

Anonymkode: f09a5...987

Skrevet

Med ett tastetrykk fant jeg dette på siden deres: Leveringstid: 7-10 virkedager (med forbehold pga Covid-19) Vi sender pakker både fra Norge og USA/Kina, avhengig av hvilket produkt som er kjøpt og lagerstatus

Så dette kan ta tid siden det ikke går så mye fly, alt tar lengre tid i tolla i alle land det skal inn og ut av. Det er færre direkteavganger i disse tider, så mulig det må innom flere lang enn før. Pluss at det er jul og dermed tar alt lengre tid. 

Anonymkode: 1eb01...b6f

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 17.12.2020 den 12.18):

Har bestilt et puslespill jeg også, men ikke kommet enda...

Fikk bekreftelse 3/12 og på den står det ekspresslevering, så den burde jo være her snart.

Anonymkode: f09a5...987

Har du fått det?

Anonymkode: 39bf1...6e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Har du fått det?

Anonymkode: 39bf1...6e8

Nei.

Fikk en ny mail da, hvor det sto at det var på vei. Men ingenting har kommet enda....

Anonymkode: f09a5...987

Skrevet

Fikk mail av postnord i går om at det var kommet til Oslo og i dag fikk jeg den 👏👏 så da er det ihvertfall ikkje tull. 

Anonymkode: 39bf1...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...