Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Noen som har prøvd eller veit om noen som virker ? Anonymkode: 92f2f...fce
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Har du noen gang sett rynkefrie naturlige 80 åringer? Anonymkode: cd06f...0a5
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Noen som har prøvd eller veit om noen som virker ? Anonymkode: 92f2f...fce Ganske sikkert at den ikke virker. Fatter ikke at folk tror på sånne ting... Anonymkode: 2ddb2...f65
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ganske sikkert at den ikke virker. Fatter ikke at folk tror på sånne ting... Anonymkode: 2ddb2...f65 Ganske sikker på at du har helt rett. Det som virker mot rynker er botox for dynamiske rynker og filler for statiske rynker. I tillegg, eller kanskje i stede for, kan man bruke dermaroller/dermapen, microcurrent og rødt ledlys i maske. Det er et maraton og ikke en sprint, så burde se resutater etter ett års bruk. Anonymkode: 8b6af...b48
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Jeg har ikke hørt om Anti. Er det en krem som gir rynker? Anonymkode: e34bd...5ce
prekæs Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Jeg tror nok dessverre at rynker er noe man legger grunnlaget for som ung. Bruker du solkrem med høy faktor fra du er ung, er sjansen større for at du har lite rynker som godt voksen. Problemet er at når rynkene kommer, er det for sent å tenke på solkrem. Likevel er det jo deilig med en god krem, som gjør at huden ikke føles stram.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Antirynkekrem tror jeg ikke noe på. Men nok fuktighet til huden, vet jeg funker. Jeg smører ansiktet godt inn med A-krem hver kveld. Vasker ansiktet først med vann, og smører med skikkelig godt. Masserer kremen inn. Jeg er 37 år, og glatt og fin hud. Kremen er fet, huden blir så fin ❤ Anonymkode: 433cb...781
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 Er det ikke litt fint med naturlig elding, rynker som viser at man har smilt mye, vært bekymret, på fjellturer, generelt levd😀? Anonymkode: 195f0...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå