Gå til innhold

Har dere noen grenser på julegaveshopping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beløp p pforskjellige? 

Feks. Egne barn? Tante barn? Foreldre? Osv? 

Si dere har en grense på tante barn, si 200 kr. Kan det være dere finner en fin gave til 100 kr og det er nok eller MÅ dere holde dere til 200 kr uansett? 

Anonymkode: 4150b...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har en ca-sum, men det spiller ingen rolle om det blir litt mer, eller litt mindre.

Til tantebarn gir jeg ca 300 kr, og i år kjøpte jeg noe til 349 kr til et tantebarn og noe til 229 til et annet, det er helt greit liksom. Det jevner seg ut på sikt.

Det er ikke sånn at jeg kjøper noe ekstra til 70 kr for å komme opp i 300, eller lar være å kjøpe en passende gave fordi den koster 50 kr for mye.

Anonymkode: c0c15...5d9

Skrevet

Nieser og nevøer får for 300 kr hver, samme med foreldrene mine, svigerforeldre, og venninna mi sine barn. Gutten min får for rundt 2000 kr , mannen min for ca 600 kr .

Anonymkode: e5f03...f92

Skrevet

Jeg har ca summer, men er ikke helt firkantet. Barna får det de ønsker seg/ trenger, men grensen er i utgangspunktet 3000,-

Ellers så får foreldre våre gave for 1000,-, 700,- til tantebarn, 500,- til søsken og 350 til partnere til søsken.

Jeg prøver å ligge likt på alle, men jeg kjøper heller noe mottakerne ønsker seg enn at prisen skal væte akkurat på kr.

Anonymkode: 5e555...140

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...