Anonym bruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Det fins jo ikke bar de to typene mennesker. Hva med folk som aldri blir trøtte, men er oppe til sent og står opp tidlig? Eller sånne som meg, som elsker å legge seg tidlig, men er stuptrøtt om morgenen og elsker å sove lenge? Anonymkode: 1a63d...5c3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Dette er et stort, digert, enormt ikke-problem. Anonymkode: 27b02...3e6
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Eller sånne som meg, som er litt imellom. Har ikke sjans til å sitte oppe utover natta eller sove til 12, som mange b-mennesker gjør, klarer ikke å sove lenger enn til 9, men liker heller ikke å legge meg før 23 eller stå opp før 7. 😛 Men ja, dette er jo ikke akkurat noe problem... 😅 Anonymkode: 72e02...c46
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 Eller sånne sykt irriterende mennesker som samboeren min. Det virker som om han bestemmer selv. Kan stå opp kjempetidlig uten problemer, sitte oppe halve natta eller sove til kl 15 på ettermiddagen. Så kan kan finne ut at "nei i morgen må jeg stå opp kl 5, så jeg må gå å legge meg nå. " Gå i senga og sovne som en stein. Kl 22 liksom. Jeg er så b-menneske at det gjør vondt. Må ha sovemedisin i perioder for å overhode klare hverdagen 😖 Anonymkode: b6073...46d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 En ting er sikkert, vi er forskjellige. For er fleste er det mulig å tilpasse til en viss grad. For de som sliter med å sovne er det ganske hardt å passe inn i 8-4 hverdagen. Mannen og ene barnet her er slik, de har alltid hatt en innebygd B-klokke. De sover ut i helgene, ingen av de klarer å sovne tidlig om kvelden, selv om de må tidlig opp. Jeg er mer vanemenneske, våkner tidlig i helgene også. Må ha noen uker ferie før jeg klarer å sove lengre enn kl.09 Tror kanskje vi tukler litt med søvn, mye lys ute om natten og mange jobber i passive yrker som gir mer tankekjør uten å bli fysisk sliten. Vet ikke om det er så heldig, rent helsemessig. Anonymkode: c7383...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå