Gå til innhold

Be om søkerliste eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig? Og hvorfor gjør man det? Jeg skal på annengangsintervju, og er nysgjerrig på hvem jeg konkurrerer mot 😜

Anonymkode: 0b115...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette i privat eller offentlig sektor? 

Anonymkode: 6ae15...408

Skrevet

Det ville jeg ikke gjort før det er bestemt hvem som får jobben. Jeg ville kviet meg for å ansette noen som ba om drt i prosessen.

Anonymkode: 43748...2ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Er dette i privat eller offentlig sektor? 

Offentlig.

Skrevet

Det ville jeg ikke gjort før det er bestemt hvem som får jobben. Jeg ville kviet meg for å ansette noen som ba om drt i prosessen.

Kan jeg spørre hvorfor?

Anonymkode: 544d5...d6c

Skrevet

Samme her!

Anonymkode: 0e67a...93c

Skrevet

Du har krav på det, men jeg skjønner ikke hvorfor du ønsker det på dette punktet i prosessen? Står det mellom deg og en annen med lik kompetanse så hadde dette trukket ned dine personlige egenskaper hos oss i alle fall. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Du har krav på det, men jeg skjønner ikke hvorfor du ønsker det på dette punktet i prosessen? Står det mellom deg og en annen med lik kompetanse så hadde dette trukket ned dine personlige egenskaper hos oss i alle fall. 

Jeg prøver igjen, hvorfor det egentlig? Hvorfor skal det trekke ned når det faktisk er en mulighet man har?

Jeg er ikke hi og mener absolutt ikke å være frekk, men jeg lurer oppriktig. Håper noen vil svare :) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg prøver igjen, hvorfor det egentlig? Hvorfor skal det trekke ned når det faktisk er en mulighet man har?

Jeg er ikke hi og mener absolutt ikke å være frekk, men jeg lurer oppriktig. Håper noen vil svare :) 

Er vel det jeg føler på også, at man ikke bør. Men lurer også på hvorfor når det er en rett man har.

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Er vel det jeg føler på også, at man ikke bør. Men lurer også på hvorfor når det er en rett man har.

hi

Fordi man virker som en (potensiell) bråkmaker og kverulant...

Anonymkode: 01f98...736

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Fordi man virker som en (potensiell) bråkmaker og kverulant...

Anonymkode: 01f98...736

Best å la være da.. Om dette er en "universell" oppfatning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...