Anonym bruker Skrevet 15. desember 2020 #26 Skrevet 15. desember 2020 Står opp 0615, ordner meg, vekker 4 åringen hvis hun ikke alt har stått opp, hun spiser frokost i bhg, så slipper det stresset. Er ute av døra 0655. Vekker da de eldste som ordner seg selv. Anonymkode: 714b3...a31
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2020 #27 Skrevet 15. desember 2020 Bare meg: Ca. 20 minutter. Det inkluderer dusje, kle på meg, sminke og tannpuss. Ingen frokost, det er for tidlig. Med barn (7 og 10 år): Ca. 1 time. Det inkluderer de 20 minuttene på meg selv først, så 40 minutter på å først draaaaa den ene ungen ut av senga, og mesteparten av tiden på å fotfølge og mase på den andre, som ikke evner å gjøre noe som helst om morgenen uten å få eksplisitt beskjed om f.eks. å kle på seg, spise frokost, pusse tenner osv. Skolesekkene er pakket og matbokser laget kvelden før. Anonymkode: b4119...f83
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2020 #28 Skrevet 15. desember 2020 Uten 2 små barn som skal i barnehagen- 15 min. Med to barn som skal i barnehagen, i overkant av en time alt ettersom. Anonymkode: ce005...eeb
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #29 Skrevet 16. desember 2020 Det kommr ann på når jeg om jeg starer før, samtidg eller etter ungene må ut av huset. Skal jeg ut først kan jeg stå opp ti min før jeg skal ut av døra, da er kaffen også tatt. Skal dra samtidig må jeg en time før siden jeg må være på badet før ungene, to tenåringer i hus og ett bad. Anonymkode: 0e3dc...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå