Gå til innhold

Er det bare hos meg at forumet bugger seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må stort sett trykke to ganger både for å åpne innlegg, gå til neste side, skrive tittel etc. Trykker jeg på et innlegg så blir det markert, men åpner seg ikke før jeg har trykket gang nummer to. Fryktelig irriterende🤪

Anonymkode: 266b1...0d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Veldig irriterende!

Anonymkode: b8645...648

Skrevet

Bugger seg? Er det ungdomsslang for "henger seg"?

Anonymkode: d308b...9c1

Skrevet

Aldri problem her.

Anonymkode: 90095...48c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bugger seg? Er det ungdomsslang for "henger seg"?

Anonymkode: d308b...9c1

Voksent er det i hvert fall ikke... 

Anonymkode: bbf71...be1

Skrevet

Tror det er forumsiden som fusker ekstra mye i kveld/natt.

Opplever forøvrig at det skjer ganske ofte her. Dårlige nettsider rett og slett.

Anonymkode: 4fb90...39f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Voksent er det i hvert fall ikke... 

Det var skikkelig relevant for spørsmålet.

Siden har en bug - eller feil om du vil. Har lite med voksenhet å gjøre, jeg bor med en IT-ingeniør og hører uttrykket ofte. Vi er godt voksne begge to. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre.

Til dere andre - takk for svar! Da er det ikke på min enhet problemet ligger i hvert fall. Syns det har vært sånn lenge nå.

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Siden har en bug - eller feil om du vil. Har lite med voksenhet å gjøre, jeg bor med en IT-ingeniør og hører uttrykket ofte. Vi er godt voksne begge to. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre.

Til dere andre - takk for svar! Da er det ikke på min enhet problemet ligger i hvert fall. Syns det har vært sånn lenge nå.

hi

Jeg har ikke hørt begrepet før. Men så bor ikke jeg med en IT-ingeniør heller da.

Kanskje bruke ord som vi som ikke er IT-ingeniører forstår??

Anonymkode: 74128...a75

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke hørt begrepet før. Men så bor ikke jeg med en IT-ingeniør heller da.

Skjerp deg. Alle vet hva bug er

Anonymkode: 1d153...f1d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva feiler det folk? Jeg skjønte utmerket godt hva hi mente, og jeg er langt unna å bo med en it-ingeniør. Kan du ikke bare spørre på en voksen måte hva det betyr istedenfor å surmule?

Skrevet

Ja, samme her. Og anonymknappen synes ikke. Dvs den lille ballen inni er borte. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

hi

Så fint, da kan han hjelpe deg. Da trenger du ikke spør oss. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hun kan vel ikke spørre mannen sin om vi andre brukere opplever samme problem? Han vet jo ikke hvem vi er og om vi har samme bug. 

Anonymkode: a751a...6c8

Skrevet

Mener jeg har lest at det er de med android telefoner som plages litt. Er det det du har HI? 

Skrevet

Eg har ein iPhone, og har hatt det problemet sida oppdateringa. 

Ang. ordet «bug», så er det eit heilt normalt omgrep å bruke når noko teknisk ikkje fungerer. Har ikkje noko med «ungdommsspråk» å gjera. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Plager det deg at hi spør her? Du trenger ikke å klikke deg inn på tråden skjønner du. Dessuten kan ikke folk utenfra begynne å ordne opp i dette forumet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Mener jeg har lest at det er de med android telefoner som plages litt. Er det det du har HI? 

Jeg har iPhone men ser en annen her også har samme problemene. Irriterende greier🤪

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jøss. Bare jøss. Du må ha store problemer når du blir såpass irritert av at du ikke forstår et ord, og dermed går aktivt inn for å være frekk.

Takk for dine bidrag i denne tråden, de var særs konstruktive.

hi

Skrevet

Første som svarte her. Jeg har iPhone, og har hatt problemene lenge (uker/måneder, husker ikke akkurat når det startet). OG jeg vet hva «bug» betyr, selv om ingen i omgangskretsen engang jobber med IT. 
Anonymballen har jeg intakt. 

Anonymkode: b8645...648

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...