Gå til innhold

Føler meg gravid etter inntak av angrepille...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har slitt med kraftig hormon ubalanse etter inntak av Ella one angrepille for ca en uke siden. Kraftig pms og/eller svangerskapsfølelse. Har 3 barn fra før, så vet hvordan det kjennes ut. Jeg tok pillen i syklusdag 17, så tenkte egentlig det ikke var vits. Samleie var på syklusdag 16.  Nå har jeg jo blitt litt bekymret for at eggløsningen allerede var underveis og at jeg dermed kan ha blitt gravid.
 

Det er vel derimot uansett ikke mulig å kjenne symptomer på reellt svangerskap etter bare en uke fra mulig befruktning? Jeg har rett og slett omtrent alle symptomene man kan få ved kraftig pms eller ved svangerskap. Har tre barn, så vet hvordan det kjennes. Prøver å tenke at dette bare er en kraftig bivirkning av pillen...Men er det vanlig at bivirkningene varer så lenge?! 
 

Info forøvrig, så har jeg måttet avslutte prevensjonsmetoder med både p-piller og minipille tidligere pga kraftige lignende bivirkninger, bare disse er sterkere. 
 

Har time for innsetting av hormonspiral i januar, men med disse bivirkningene jeg kjenner etter Ella one...som også er progesteron basert, slik som hormonspiralen...så vet jeg ikke om jeg tørr🙈

Innlegget her ble visst lengre enn planlagt, men håper vel noen her har erfaring med eller kunnskap om angrepillen og virkning/bivirkninger.

Hilsen megatrøtt og søvnløs

Anonymkode: 910b6...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...