Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Nå kjenner jeg at jeg faktisk blir sinna!! When in doubt: buy chocolate!! 1000 kr til en 3-åring i kalenderen fordi fantasien svikter 😡🤬 Skandaløst!! Anonymkode: c6306...e0f
*Miss Marple* Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Noe må man jo gjøre for å komme i avisen 🙄sånne folk nekter jeg å forholde meg til.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Noe og henge seg oppi, alle er forskjellige , lyser misunnelse langt vei Anonymkode: 7a22a...9a0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Noe og henge seg oppi, alle er forskjellige , lyser misunnelse langt vei Anonymkode: 7a22a...9a0 Jeg er ikke misunnelig, jeg er sjokkert, faktisk! Og bekymret for hva som kommer til å skje med verden fremover... Det er bare et tegn i tiden på at alt holder på å gå fullstendig av hengslene! Men la oss bare si at det selvfølgelig er misunnelse 👍🏻 For det kan ikke være noen annen årsak til å reagere på dette... Anonymkode: c6306...e0f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 Alle blir sint for for ting andre gjør. Man er for streng, for snill, for mye sjokolade, for mye pakker, for mye skjerm, bla bla bla. Jeg er så lei av at vi skal leke politi over andre damer. La nå folk være i fred og oppdra barna slik de vil. Er det ille sier du fra til barnevernet, ellers kan du holde munn. Anonymkode: dc56c...29e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Vil de oppdra bortskjemte pappagutter, så vær så god Anonymkode: 0707d...6b2
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Dette er jo bare trist lesning! Barnet er tre år og de har mistet interessen for å gjøre noe spesielt for barnet, og velger å heller kjøpe seg fri. Hva i all verden gjør slike folk når barna blir 6 år? 12 år? 17 år? En treåring ville vært akkurat like lykkelig uten en såkalt pakkekalender. Det triste er at de ikke forstår det, og heller velger å kjøpe seg fri. Hva gjør egentlig slike folk når ungene blir store og de kanskje ikke ønsker å bli solgt av foreldrene lenger? Anonymkode: 2f6f5...e36
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Dette er jo bare trist lesning! Barnet er tre år og de har mistet interessen for å gjøre noe spesielt for barnet, og velger å heller kjøpe seg fri. Hva i all verden gjør slike folk når barna blir 6 år? 12 år? 17 år? En treåring ville vært akkurat like lykkelig uten en såkalt pakkekalender. Det triste er at de ikke forstår det, og heller velger å kjøpe seg fri. Hva gjør egentlig slike folk når ungene blir store og de kanskje ikke ønsker å bli solgt av foreldrene lenger? Anonymkode: 2f6f5...e36 Enig. Min 12 åring får kinderkalender. Er like glad for sjokoladen hver dag han 😉 Han blir også glad når han får en pakke med sokker fra gammeltante i julegave Anonymkode: 0707d...6b2
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Og milde himmel, gave for 1000 lapper i kalenderen?? Her har vi pakkekalender og barna får ting som badekuler, dinosaur-refleks, julesokker, nissesjokolade, viskelær, trylleklut, hårspenner, neglelakk, små lekefigurer osv. Anonymkode: 4696d...bb9
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Enig. Min 12 åring får kinderkalender. Er like glad for sjokoladen hver dag han 😉 Han blir også glad når han får en pakke med sokker fra gammeltante i julegave Anonymkode: 0707d...6b2 Og det er jo slik det skal være Hvis jeg som mor til et barn på tre år offentlig hadde innrømmet at jeg hadde brukt opp all min kreativitet og ønske om å finne på noe for barnet og hadde behov for å "kjøpe meg fri" med svindyre gaver, da hadde jeg faktisk oppsøkt hjelp! Det hadde jeg gjort om jeg bare tenkte de tankene, for da hadde jeg hatt alvorlige problemer med det å være forelder, det å formidle verdier. Det lover ikke godt for fremtiden når dette er de "forbildene" mange ser på og ønsker å etterligne... Anonymkode: 2f6f5...e36
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #11 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Og det er jo slik det skal være Hvis jeg som mor til et barn på tre år offentlig hadde innrømmet at jeg hadde brukt opp all min kreativitet og ønske om å finne på noe for barnet og hadde behov for å "kjøpe meg fri" med svindyre gaver, da hadde jeg faktisk oppsøkt hjelp! Det hadde jeg gjort om jeg bare tenkte de tankene, for da hadde jeg hatt alvorlige problemer med det å være forelder, det å formidle verdier. Det lover ikke godt for fremtiden når dette er de "forbildene" mange ser på og ønsker å etterligne... Anonymkode: 2f6f5...e36 Fallitterklæring!! Anonymkode: c6306...e0f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #12 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Fallitterklæring!! Anonymkode: c6306...e0f Ja, det er det det er! Ingen tvil om det. Anonymkode: 2f6f5...e36
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2020 #13 Skrevet 15. desember 2020 Måtte jo inn å se denne kalenderen. De gjør jo koselige ting med barnet? Skjønner ikke hva som er galt med denne kalenderen? Virker som veldig flotte foreldre, og gutten likeså. Forstår ikke at noen kan reagere på denne måten. Ser ut som barnet har det helt utmerket med dedikerte foreldre 👏🏻 Anonymkode: 14608...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå