Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Jeg lærte av ekspeditøren på cubus at skyllemiddel var fy-fy og at det burde ikke brukes da det ødelegger fibrebene. Men, det lukter jo hverken frisk eller noe. Bare fuktig vått og ekkelt. Noen som vet om noe lurt for å få tøy til å få en frisk og god duft Anonymkode: c6c4b...de2
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 La det lufttørke utendørs Anonymkode: 83c47...5e8
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): La det lufttørke utendørs Anonymkode: 83c47...5e8 Ja, i dette været... Anonymkode: 5f916...7c0
prekæs Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Trenger det å lukte noe da? Her går det som regel rett i trommelen og bruker såpe uten parfymelukt (blenda sensitive). Så tørker jeg på snora når jeg kan. Tenker at skyllemiddel er helt unødvendige kjemikalier å slippe uti naturen.
*Miss Marple* Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 Jeg bruker ikke tørketrommel og syns klærne blir stive og ubehagelige uten skyllemiddel. Bruker Comfort sensitive, den setter liten/ ingen lukt i klærne, men gjør de myke og friske.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 *Miss Marple* skrev (6 minutter siden): Jeg bruker ikke tørketrommel og syns klærne blir stive og ubehagelige uten skyllemiddel. Bruker Comfort sensitive, den setter liten/ ingen lukt i klærne, men gjør de myke og friske. Dette. Det vil si jeg kjører undertøy, sokker sengetøy og håndklær i tørketrommelen.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Skyllemiddel inneholder masse mikroplast og kjemikalier som sendes rett ut i naturen. Skjønner ikke engang hvorfor det selges. Vårt tøy lukter vått når det er vått, og ingenting når det tørker. Forstår ikke hvorfor tøy må lukte noe når det er rent? Hvis du ønsker at tøyet skal bli mindre stivt når det tørkes kan du ha litt eddik i skyllemiddel-kammeret. Det setter ingen lukt, men kan mykgjøre tøyet. Hvis du vil ha god lukt i tøyet kan du teste lavendeldråper eller lignende. Anonymkode: e9240...a58
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 prekæs skrev (26 minutter siden): Trenger det å lukte noe da? Her går det som regel rett i trommelen og bruker såpe uten parfymelukt (blenda sensitive). Så tørker jeg på snora når jeg kan. Tenker at skyllemiddel er helt unødvendige kjemikalier å slippe uti naturen. Tørketromler du alt? Nettopp fått meg tørketrommel og er usikker på hvor modig jeg tør å være 😄 Anonymkode: bf69d...cb1
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Skyllemiddel inneholder masse mikroplast og kjemikalier som sendes rett ut i naturen. Skjønner ikke engang hvorfor det selges. Vårt tøy lukter vått når det er vått, og ingenting når det tørker. Forstår ikke hvorfor tøy må lukte noe når det er rent? Hvis du ønsker at tøyet skal bli mindre stivt når det tørkes kan du ha litt eddik i skyllemiddel-kammeret. Det setter ingen lukt, men kan mykgjøre tøyet. Hvis du vil ha god lukt i tøyet kan du teste lavendeldråper eller lignende. Anonymkode: e9240...a58 Så enig. Luktfritt er alltid bedre enn lukt av parfyme og kjemikaler. Anonymkode: adbf5...463
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Tørketromler du alt? Nettopp fått meg tørketrommel og er usikker på hvor modig jeg tør å være 😄 Anonymkode: bf69d...cb1 Jeg tromler stort sett alt, unntak ull og finkjoler. Bare viktig å ikke blande farger og bruke riktig program. Anonymkode: 5bfe8...5bb
prekæs Skrevet 14. desember 2020 #11 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Tørketromler du alt? Nettopp fått meg tørketrommel og er usikker på hvor modig jeg tør å være 😄 Anonymkode: bf69d...cb1 Nei, men såpass mye at resten sjelden krever masse plass. Håndklær, bomullstøy og ellers lettstelte klær, som er det jeg har mest av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå