Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Ungenefpr til jul og jeg er så lite teknisk av meg. Mulighet for å få det opp den kvelden dersom de må spille. Vanskelig? Noe jeg bør tenke over på forhånd? ,Kan den flyttes på ettersom TV stua ikke er klar enda? Anonymkode: 7ea3c...36e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Vanskelig: Nei, følg instruksjonene, de er ganske lette å forstå Kan flyttes på: Ja Anonymkode: a90b7...fe0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vanskelig: Nei, følg instruksjonene, de er ganske lette å forstå Kan flyttes på: Ja Anonymkode: a90b7...fe0 Men kan spillekontoer lages på forhånd eller lages de på Playstation? Anonymkode: 7ea3c...36e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Men kan spillekontoer lages på forhånd eller lages de på Playstation? Anonymkode: 7ea3c...36e Vi lagde de når vi satte opp maskinen. Kan du ikke bare sette den opp, legge den tilbake i esken sin og pakke den inn? Anonymkode: a90b7...fe0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 Hvor gamle er barna? Jeg ville gjort som forrige taler foreslår, sett den opp, lag konto osv også drar du bare ut ledningene i selve konsollen og lar de henge i tv og vegg, så er det fort gjort å koble den på julaften. Guttene mine fikk forrige gang det kom en ny, men da var de gamle nok til å sette den opp selv, i kjellerstua... Var ikke vanskelig da, jeg satt der nede sammen med dem når de koblet den opp og det gikk ganske raskt. Anonymkode: f4e20...0f9
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Jeg hadde pakket den opp og koblet til tv og ordnet kontoer på forhånd. Men det er ikke vanskelig Min får gaming laptop. Skal ordne alt og pakke den ned igjen 😃 Anonymkode: 706bf...4c6
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Sønnen min fikk til jul i fjor, og det gikk maks en halvtime før han var i gang med å spille. Jeg er også lite teknisk av meg, men det følger med ganske detaljerte instruksjoner, så det er null problem. Her om dagen flyttet jeg den også til rommet hans, det var gjort på få minutter. Anonymkode: e8102...599
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Sønnen min fikk til jul i fjor, og det gikk maks en halvtime før han var i gang med å spille. Jeg er også lite teknisk av meg, men det følger med ganske detaljerte instruksjoner, så det er null problem. Her om dagen flyttet jeg den også til rommet hans, det var gjort på få minutter. Anonymkode: e8102...599 Laga du konto og på den halvtimen? Bruksanvisning på hvordan det foregår? Anonymkode: 7ea3c...36e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Jeg laga forresten konto på meg selv for en stund siden på Playstation.com (eller noe slikt). Forstod at ungene sine kontoer må gå ut fra en voksen sin? Burde kanskje ikke gjort det og tatt alt via konsollen? HI Anonymkode: 7ea3c...36e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Laga du konto og på den halvtimen? Bruksanvisning på hvordan det foregår? Anonymkode: 7ea3c...36e Mener jeg gjorde det, men er ikke sikker. Det var i alle fall veldig enkelt det også. Tror ikke det har noe å si om du gjør det på pc eller konsollen. Anonymkode: e8102...599
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #11 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Mener jeg gjorde det, men er ikke sikker. Det var i alle fall veldig enkelt det også. Tror ikke det har noe å si om du gjør det på pc eller konsollen. Anonymkode: e8102...599 Ok. Prøvde på PC og måtte legge til e-post adr. på ungene. Kunne ikke legge til samme adr. som jeg selv har. 🤔 Og er og ein på seks, men er han for liten til å ha egen kanskje? Anonymkode: 7ea3c...36e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #12 Skrevet 14. desember 2020 Jeg har laga profil til barna på nett👌 noen som vet hvorfor de må ha egne mailadr. Er vel ikke alle som har det? (fikk ikke lov å skrive mi siden den blir brukt som administrator). Beklager mange spørsmål. Anonymkode: 7ea3c...36e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #13 Skrevet 14. desember 2020 noe av det letteste som finnes Anonymkode: fd2db...01b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #14 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): noe av det letteste som finnes Anonymkode: fd2db...01b Så bra 👌 men vet du hvorfor det ikke går ann å bruke samme mail på barna som administratoren har. Er ikke alle barn som har egen mailadr., endte med å måtte skrive opp mannens mail på 9 åringen. HI Anonymkode: 7ea3c...36e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #15 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Så bra 👌 men vet du hvorfor det ikke går ann å bruke samme mail på barna som administratoren har. Er ikke alle barn som har egen mailadr., endte med å måtte skrive opp mannens mail på 9 åringen. HI Anonymkode: 7ea3c...36e Fordi man må bruke mailadressen for å logge inn. Jeg brukte også mannens mail, men det er fint mulig å lage egen til barn også. Anonymkode: e8102...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå