Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Jeg skulle kjøpe ny sjampo da den jeg hadde var nesten tom. Gikk til frisør og fikk beskjed at det merket jeg brukte har fått nye flasker, men innholdet er det samme og enda bedre. Her om dagen vasket jeg håret med denne, lukten var annerledes og jeg følte at jeg ikke fikk sjampoen ut av håret, uansett hvor mye jeg skylte. Etter at håret hadde tørket så det ut som en kost. Og hudebunnen klør og fikk allergisk reaksjon i ansiktet, halsen og nedover. 😱🤯 Er det mulig å få dette av en sjampo? Nå har jeg vasket håret med den 2 ganger og begge gangene skjedde det samme. 299,- rett ut av vinduet 😢 Jeg har aldri reagert på denne sjampoen og heller ingen andre. Hvordan kan jeg finne ut hva som forårsaker allergisk reaksjon? Noen som har peiling? Er det dumt å ringe til frisørsalongen jeg kjøpte den hos og fortelle dette? Anonymkode: 4cfe3...f80
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Ja, man kan reagere med kontakt allergi. Altså utenpå. Om den ikke er endret på innhold, kan den heller ikke være "bedre" enn forrige. Eller lukte annerledes. Den passer rett og slett ikke til deg, verken hud eller hår. Du burde gå tilbake og si ifra. Og si som sant er, du fikk beskjed om at innholdet var det samme, bare nytt utseende. Men denne lukter annerledes og jeg reagerer på den. Kanskje du får noe annet? Anonymkode: 7ab46...6a5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, man kan reagere med kontakt allergi. Altså utenpå. Om den ikke er endret på innhold, kan den heller ikke være "bedre" enn forrige. Eller lukte annerledes. Den passer rett og slett ikke til deg, verken hud eller hår. Du burde gå tilbake og si ifra. Og si som sant er, du fikk beskjed om at innholdet var det samme, bare nytt utseende. Men denne lukter annerledes og jeg reagerer på den. Kanskje du får noe annet? Anonymkode: 7ab46...6a5 Samtidig, er det tiden for å klø i hodebunnen, så kan være lurt med en shampoo for hodebunnen. Anonymkode: 7ab46...6a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå