Gå til innhold

Spørsmål om tiden etter bukplastikk.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For en uke siden tok jeg full bukplastikk pga for masse magehud etter to graviditeter, og så en stor vektnedgang. 

i dag skal jeg inn og fjerne dren og ta av bandasje. Det pokkers drenet er helt forferdelig plagsomt. 😅

de måtte sy sammen magemuskler i tillegg så smertene har vært mest rettet mot musklene, og ikke så veldig i sårene(bortsett fra når jeg har nyst!) så langt. 

Er det noen her som har erfaringer med hvordan ting er ukene fremover nå? 
 

jeg har litt juleforberedelser foran meg og vet jeg ikke kan løfte særlig mye vekt fremover, men tror dere likevel jeg kan støvsuge forsiktig, vaske litt gulv, gå en stund i butikker, og IKKE MINST kan jeg sove på siden snart??? Jeg har knapt sovet på en uke, pga jeg ikke klarer å sove på ryggen.. og jeg er overbevist over at det er derfor jeg er sliten, og at jeg vil føle meg mye mere opplagt med en gang jeg får sovet. Jeg har ikke hatt bruk for noe smertestillende siste 3 dager. 
 

Jeg vet det er veldig individuelt hvordan formen er, og evt komplikasjoner.... men dere som har gått igjennom samme operasjon, hvordan har ukene vært etter på? 

 

Anonymkode: f7cb0...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, du har min fulle sympati. Full bukplastikk er grusomt. For min del gikk det 7-8 uker før jeg følte meg ok. Jeg gikk krokbøyd i 6-7 uker, og hadde mye smerter. For min del tok det altså lang tid. 

Anonymkode: f5c18...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok full bukplastikk, og sydde magemuskler. Jeg ble i fin form ganske raskt, og sov tidlig på siden, jeg får heller ikke til å sove på ryggen. Og var ganske raskt igang med det vanlige livet, var selvfølgelig forsiktig med å ikke bære for tungt. Var nok bare første uken jeg ikke gjorde noe. Og etter 6 uker så var jeg i full gang med trening. 

Anonymkode: bd3ab...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...