Gå til innhold

Frisørshampo i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bare gi en liten ekstrating til mannfolka vi feirer jul med og kjøpt 3 stk redken shampoer på tilbud for en stund siden. Mannen sier jeg ikke kan gi det? Trodde det var en fin presang jeg da. Hva mener dere? 

Anonymkode: db82b...852

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk, sier jeg 👍🏻 Så lenge mottaker har hår 🙈

Skrevet

Jeg er enig med Brillefanten. Det er en super gave, med mindre de er skallet.

Skrevet

Så bra, da gir jeg det. Slipper jeg å finne på noe annet. 

hi

Anonymkode: db82b...852

Skrevet

Enig med de andre, fin gave 👍🏻 Jeg kunne gjerne tenkt meg det selv også.

Skrevet

Jeg er litt enig med mannen din, jeg da. Sjampo til mannfolk hadde vært skikkelig nedtur for de mennene jeg kjenner i hvert fall. De bryr jeg null og niks om den slags. Du kunne like gjerne pakket inn en flaske head and shoulders. Noe spisende/drikkende hadde vært bedre tror jeg.

Anonymkode: 93d3e...fa2

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er litt enig med mannen din, jeg da. Sjampo til mannfolk hadde vært skikkelig nedtur for de mennene jeg kjenner i hvert fall. De bryr jeg null og niks om den slags. Du kunne like gjerne pakket inn en flaske head and shoulders. Noe spisende/drikkende hadde vært bedre tror jeg.

Jeg er enig med deg. Det hadde vært det samme til meg og.

Anonymkode: 8d5db...23e

Skrevet

Som med alle andre gaver kommer det an på mottakeren. Det som er perfekt for en er råbom for en annen. For min del ville det vært like bra som en pose spesialmel til pasta. Jeg kunne jo bruke den, men jeg lager ikke pasta så den ville ikke hatt noen større verdi enn den vanlige billigvarianten.

Anonymkode: d5982...b73

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Samme her, min manne kunne fint bli sur om han fikk det.

Anonymkode: 6a8f0...b72

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvis voksne menn blir sure på grunn av julegaver de får,  så fortjener de ikke gaver i det hele tatt. 

Anonymkode: 8c866...213

Skrevet

Helt ok! Selv kjøper jeg «festlige» sokker som ekstragaver til menn. 

Skrevet

Hvorfor trenger de ekstra gave? Er ikke hovedgaven nok? 

Anonymkode: 4e77d...70b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor trenger de ekstra gave? Er ikke hovedgaven nok? 

Anonymkode: 4e77d...70b

Det er to typer eksteagaver.

Den koselige, personlige typen som det ligger mening i, som en refleks med ønske om at mottakeren ikke skal bli påkjørt, og den upersonlige typen som sier "den andre gaven var ikke så bra, så jeg slenger med noe ekstra". Det er kategorien sjampo til flere menn faller i. 

Anonymkode: d5982...b73

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvis voksne menn blir sure på grunn av julegaver de får,  så fortjener de ikke gaver i det hele tatt. 

Anonymkode: 8c866...213

Han synes ikke sjampo er verdt mer en 14,90 som han bruker. Bortkastede penger da, for ham. 

Skrevet

De fleste menn jeg kjenner vasker håret med det som står i dusjen, og har ingen glede av frisørsjampo. Altså er det ingen forskjell på redken og first price i deres øyne. 

Jeg hadde heller gitt noe som kan spises eller drikkes opp, happy socks, lader til mobil, eller lignende. 

Anonymkode: 036a8...55a

Skrevet

Jeg eier et agentur som selger hårprodukter så har jo dette i bøtter og spann. Jeg gir ofte dette i vertinnegave til damer, men sjelden til menn. Hvis jeg skal gi hårprodukter til menn ville jeg heller gitt en voks. I ditt tilfelle ville jeg godt på polet og kjøpt en god sterkøl eller en flaske vin. 

Anonymkode: e5be1...def

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Herre.. 🙈🙈

Anonymkode: a1d10...609

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Da hadde jeg uten tvil kjøpt han en geit eller gitt en middag til Kirkens Bymisjon i hans navn. Han fortjener ingen gaver!

Anonymkode: b7eab...5b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Da hadde jeg uten tvil kjøpt han en geit eller gitt en middag til Kirkens Bymisjon i hans navn. Han fortjener ingen gaver!

Anonymkode: b7eab...5b7

Ingen med normal intelligens kjøper da slikt som du nevner til folk heller vel? Det er jo ikke engang en gave til den personen som får den. Kan det ikke være greit å prøve å matche gave til mottaker? Er det ikke det som er ideen? Gi noe til folk de blir glade for å få? Eller er ideen å bli kvitt greier en ikke trenger selv så en sparer noen kroner på å kjøpe gave? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...