Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Jeg har alltid brukt Joico K pak shampo, for tørt hår. Men nå har de byttet både flasken og innhold. Jeg tenkte ok, jeg prøver og kjøpte meg den shampoen. Nå har jegbrukt den to ganger og jeg føler at den er helt for jævlig. Håret blir fort fett og flatt og jeg føler at jeg ikke får shampoen ut av håret uansett hvor mye jeg skyller 😖 Er det flere som har opplevd sånn? At en shampo dere har vært fornøyd med bytter utseende og innhold og ikke er den samme? Anonymkode: 3afd9...5e2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Ja, akkurat det samme, men for ca 20 år siden. Gode gamle Herbal Essenses, en sjampo som ble mye solgt og ikke minst reklamert for på 90-tallet. Den fungerte fint for mitt hår lenge. Så kjøpte jeg en ny flaske, og plutselig ble håret fett med en gang. Senere fant jeg igjen en gammel flaske hos foreldrene mine, og den fungerte fint. Sjampoen forsvant fra markedet en liten stund etter dette, så det var nok ikke bare meg som ikke likte forandringen. Anonymkode: 23e60...b70
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Ja, akkurat det samme, men for ca 20 år siden. Gode gamle Herbal Essenses, en sjampo som ble mye solgt og ikke minst reklamert for på 90-tallet. Den fungerte fint for mitt hår lenge. Så kjøpte jeg en ny flaske, og plutselig ble håret fett med en gang. Senere fant jeg igjen en gammel flaske hos foreldrene mine, og den fungerte fint. Sjampoen forsvant fra markedet en liten stund etter dette, så det var nok ikke bare meg som ikke likte forandringen. Anonymkode: 23e60...b70 Åhhh Herbal Essenses❤️ Gode gamle 90’tallet. Anonymkode: 3afd9...5e2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Det samme har nettopp skjedd med änglamark babyolje. Ny flaske, annet innhold og mye bedre før. Anonymkode: dd841...ffb
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Ja, og sterilan deo stick nå nettopp. Ny emballasje, ny deo, bare tull. Anonymkode: 29f4b...009
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Jeg har opplevd det motsatte med sjampo hos frisøren. Sa hvilken jeg hadde kjøpt sist og at jeg ikke var fornøyd med den og fikk anbefalt en som het noe annet og så annerledes ut. Da jeg begynte å bruke den, var den akkurat like ubrukelig som den jeg hadde sagt jeg ikke likte. Fant ut etterpå at det var frisørkjedens eget merke som hadde byttet navn, så det jeg hadde kjøpt var akkurat den jeg ba om å ikke få. Anonymkode: 8e9f3...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå