Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Jeg tenker da på fliser på vegger og gulv som ikke er inne i selve dusjen, men som er i tørrsonen. Hvordan er det best å vaske dette? Takknemlig for tips! Anonymkode: efab6...df8
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Dytter denne 😊 Jeg vasker med klut med såpe, men må gå over med tørkerull eller tørr klut for å få vekk striper. Sukk Anonymkode: 2be32...4ae
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Jeg hater å vaske gulvet på badet med mopp/skaft fordi jeg føler det ikke blir rent nok.. så når gubben ikke er hjemme steamer/spyler jeg gulvet med dusjen og skrubber med grov svamp og såpe, før jeg spyler av igjen (tar også veggen bak dassen og rundt dusjen), og så bruker jeg gulvnal for å sku overflatevann mot sluken 👷♀️ jeg vet at vi har membran også på veggene, men han haaaater rissiko for vannskader, så han vet ingenting om mine metoder 😁😎👌 Anonymkode: e5502...01b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Vann og Durance. Går bare over der hele, ferdig på 20 min. Tørker ikke med tørr klut da flisene er steinimitasjon. Anonymkode: 06b0a...f97
It's all about me Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 Dampvasker. Løsner alt med dampvaskeren og tørker over med fuktig microfiberklut etterpå.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Jeg hater å vaske gulvet på badet med mopp/skaft fordi jeg føler det ikke blir rent nok.. så når gubben ikke er hjemme steamer/spyler jeg gulvet med dusjen og skrubber med grov svamp og såpe, før jeg spyler av igjen (tar også veggen bak dassen og rundt dusjen), og så bruker jeg gulvnal for å sku overflatevann mot sluken 👷♀️ jeg vet at vi har membran også på veggene, men han haaaater rissiko for vannskader, så han vet ingenting om mine metoder 😁😎👌 Anonymkode: e5502...01b Her støtter jeg mannen din 100%😂 Anonymkode: f9086...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå