Gå til innhold

Hvordan vasker dere fliser på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker da på fliser på vegger og gulv som ikke er inne i selve dusjen, men som er i tørrsonen. Hvordan er det best å vaske dette?

Takknemlig for tips!

Anonymkode: efab6...df8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne 😊

Jeg vasker med klut med såpe, men må gå over med tørkerull eller tørr klut for å få vekk striper. Sukk

Anonymkode: 2be32...4ae

Skrevet

Jeg hater å vaske gulvet på badet med mopp/skaft fordi jeg føler det ikke blir rent nok.. så når gubben ikke er hjemme  steamer/spyler jeg gulvet med dusjen og skrubber med grov svamp og såpe, før jeg spyler av igjen (tar også veggen bak dassen og rundt dusjen), og så bruker jeg gulvnal for å sku overflatevann mot sluken 👷‍♀️ jeg vet at vi har membran også på veggene, men han haaaater rissiko for vannskader, så han vet ingenting om mine metoder 😁😎👌

Anonymkode: e5502...01b

Skrevet

Vann og Durance. Går bare over der hele, ferdig på 20 min. Tørker ikke med tørr klut da flisene er steinimitasjon.

Anonymkode: 06b0a...f97

Skrevet

Dampvasker.

Løsner alt med dampvaskeren og tørker over med fuktig microfiberklut etterpå.

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Jeg hater å vaske gulvet på badet med mopp/skaft fordi jeg føler det ikke blir rent nok.. så når gubben ikke er hjemme  steamer/spyler jeg gulvet med dusjen og skrubber med grov svamp og såpe, før jeg spyler av igjen (tar også veggen bak dassen og rundt dusjen), og så bruker jeg gulvnal for å sku overflatevann mot sluken 👷‍♀️ jeg vet at vi har membran også på veggene, men han haaaater rissiko for vannskader, så han vet ingenting om mine metoder 😁😎👌

Anonymkode: e5502...01b

Her støtter jeg mannen din 100%😂

Anonymkode: f9086...426

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...