Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Har en i livet mitt og tror den største påkjenningen er å ta inn over seg det bildet personen har av seg selv. Hvor krenket personen er, hvor stygge alle er mot denne personen og ikke minst hvor snill og god personen betrakter seg selv. Det er til å rive av seg håret i frustrasjon. For dette mennesket er ekstremt vanskelig, lyger, skremmer, truer, svindler og så videre. Men er i egne øyne et det ærligste og snilleste. Vet de hvem de er eller er se så speilvendt fucka til i hodet at de ikke ser det? I mitt tilfelle tviler jeg på personen vet. Nifst!! Anonymkode: be410...1d8
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 De vet at de er annerledes i alle fall. Mange av de som er narsissister vet at de er narsissister. Og de er stolte av det. De ser på det å ikke kunne føle empati med noen som en styrke. Den dagen en får barn med en slik en oppdager en fort at det slettes ikke er noen styrke. Bare ødeleggende. Også for narsissisten, som aldri klarer å knytte noe sterke bånd med sine egne barn. Barna blir bare leker, i vedkommendes øyne, objekter som er til for narsissistens skyld. Anonymkode: 550d8...8d3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Min mor var psykopat, og jeg vet at både en psykolog og barnevernet ble ekstremt frustrerte, over at min mor overhodet ikke kunne se noe galt hun hadde gjort, hadde en eller annen merkelig forklaring på alt. Og det kunne være at hun var så full da hun hadde gjort det, så dermed var det jo ikke hennes skyld. Og hun mener jo at hun alltid har vært så god og snill, og alle andre er slemme, og ingen forstår henne. Men hun utsatte jo meg for grusomme ting i alle år. Jeg kuttet henne helt ut, og jeg ble jo framstilt som den slemme datteren. Anonymkode: cd311...d02
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har en i livet mitt og tror den største påkjenningen er å ta inn over seg det bildet personen har av seg selv. Hvor krenket personen er, hvor stygge alle er mot denne personen og ikke minst hvor snill og god personen betrakter seg selv. Det er til å rive av seg håret i frustrasjon. For dette mennesket er ekstremt vanskelig, lyger, skremmer, truer, svindler og så videre. Men er i egne øyne et det ærligste og snilleste. Vet de hvem de er eller er se så speilvendt fucka til i hodet at de ikke ser det? I mitt tilfelle tviler jeg på personen vet. Nifst!! Anonymkode: be410...1d8 Hvor nær har du vedkommende? Er hun familie er det kanskje vanskelig å kutte men ellers er mitt råd avstand, avstand. Anonymkode: 5d67c...07f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Det er ikke min erfaring. Hun jeg dessverre har en del med å gjøre har aldri feil og aldri skyld i noen ting. Hun behandler andre som statister og seg selv som hovedrolleinnehaver i alt hun gjør og deltar på og klarer aldri å se seg selv utenfra eller at hun sårer og er direkte ond med andre. Om noen da skulle finne på å svare med samme mynt, så er helvete løs. Anonymkode: 4ea5a...342
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 Nei, de har sjelden innsikt, alt er alltid alle andres feil, de leter etter feil hos andre, men seg selv er de blinde på. Blir ofte svært krenket hvis noen antyder at de har psykopatiske trekk. Veldig vanskelig å forholde seg til, har hatt noen i behandling. Anonymkode: 58d17...31f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 Det du beskriver høres ikke nødvendigvis ut som psykopati, de er opptatt av å fremstå om vellykkede, innflytelsesrike og mektige - ikke nødvendigvis snille og gode. Finnes andre personlighetsforstyrrelser - alt er vel ikke helt på stell med vedkommend... Anonymkode: 5a4fa...e76
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (På 12.12.2020 den 21.37): Det du beskriver høres ikke nødvendigvis ut som psykopati, de er opptatt av å fremstå om vellykkede, innflytelsesrike og mektige - ikke nødvendigvis snille og gode. Finnes andre personlighetsforstyrrelser - alt er vel ikke helt på stell med vedkommend... Anonymkode: 5a4fa...e76 Personen jeg nevner bruker alle krefter og midler på å fremstå mektig og vellykket. Det verste er at personen har makt😔 Anonymkode: be410...1d8
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Personen jeg nevner bruker alle krefter og midler på å fremstå mektig og vellykket. Det verste er at personen har makt😔 Anonymkode: be410...1d8 Men da ER hun jo mektig og vellykket. Ta med deg mindreverdighetskompleksene dine og gå hjem, du. Anonymkode: 5d67c...07f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men da ER hun jo mektig og vellykket. Ta med deg mindreverdighetskompleksene dine og gå hjem, du. Anonymkode: 5d67c...07f Det er en forhistorie, som jeg ikke kan dele her. Så tenk deg litt om. Anonymkode: be410...1d8
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #11 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men da ER hun jo mektig og vellykket. Ta med deg mindreverdighetskompleksene dine og gå hjem, du. Anonymkode: 5d67c...07f Jaha! Så hvis noen ER mektig og vellykket så er vedkommende ikke en psykopat? Forstår jeg deg rett? Sånn som Trump, for eksempel? Anonymkode: 550d8...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå