Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Noen som har erfaringer med uplanlagt graviditet og diabetes 1? Hva kan man forvente av komplikasjoner? Anonymkode: a2b6a...93e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 På feks babyverden.no, fhi.no og lignende sider finner du svar. Og kontakt jm/lege tidlig, for de har fakta om deg. Anonymkode: 8f2f9...490
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Hvis langtidsbs er høyt og bs er dårlig regulert i begynnelsen av graviditeten, er det økt sjanse for spontanabort og misdannelser. Anonymkode: 63bbd...e34
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvis langtidsbs er høyt og bs er dårlig regulert i begynnelsen av graviditeten, er det økt sjanse for spontanabort og misdannelser. Anonymkode: 63bbd...e34 Takk for svar. Er det noen fare for fortidlig fødsel pga diabetes 1? Eller dødfødsel? Jeg finner noe på nettsidene som nevnes over men ønsker svar fra folk som vet av f. Eks erfaringer... Anonymkode: a2b6a...93e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Takk for svar. Er det noen fare for fortidlig fødsel pga diabetes 1? Eller dødfødsel? Jeg finner noe på nettsidene som nevnes over men ønsker svar fra folk som vet av f. Eks erfaringer... Anonymkode: a2b6a...93e Er ikke fakta fra fagfolk bedre? 🤔 Anonymkode: 8f2f9...490
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 Her inne får du like mange ulike svar som man kommenterer. Ved siste svangerskapene ble jeg henvist til endokrinolog og følte meg meget godt i varetatt. Du får feks ekstra oppfølging ved fødepol med UL. Hadde ingen komplikasjor unntatt avvik på vekstskjema på barna. Anonymkode: 68b86...7cd
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Er ikke fakta fra fagfolk bedre? 🤔 Anonymkode: 8f2f9...490 Hadde det vært jeg som var gravid med diabetes så jo. Men det er noen jeg bryr meg om og som jeg ikke ønsker å plage med for MA ge spørsmål... Anonymkode: a2b6a...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå