Gå til innhold

Oppladbare batterier vs. alkaliske batterier. Varighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de brukes omtrent like lenge som vanlige batterier før de må lades? Eller er kapasiteten enten dårligere eller bedre? 

Anonymkode: cbe9f...b00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig stor forskjell på batterier. Jeg kjøpte noen på Rusta og de ble jo tomme med en gang, mye mindre futt enn de jeg hadde fra før...

Så jeg tror ikke det går an å gi et svar på spørsmålet ditt.

Anonymkode: d8e23...efb

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er veldig stor forskjell på batterier. Jeg kjøpte noen på Rusta og de ble jo tomme med en gang, mye mindre futt enn de jeg hadde fra før...

Så jeg tror ikke det går an å gi et svar på spørsmålet ditt.

Ja, det er nok et godt poeng. Så på batteriene til IKEA. Tenkte å kjøpe inn en del, men litt kjedelig hvis de holder så kort. Takk for svar. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er nok et godt poeng. Så på batteriene til IKEA. Tenkte å kjøpe inn en del, men litt kjedelig hvis de holder så kort. Takk for svar. 

De på Ikea er helt ok, aldri reagert på at de varer kort, men de på rusta ble tomme veldig fort.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

De på Ikea er helt ok, aldri reagert på at de varer kort, men de på rusta ble tomme veldig fort.

Flott, da tar jeg sjansen og kjøper inn fra ikea. Takk 😊

Skrevet

Jeg har oppladbare batterier fra IKEA. De fungerer bra synes jeg. Kommer an på hva du bruker det i. Kubbelys holder lenge, mens batteridrevne lyslenker varier veldig på lenka. I katteluka trenger vi kun å bytte en gang i året. 

Anonymkode: 2c222...564

Skrevet

Vi har stort sett ikea-oppladbare. Synes de har normal varighet. Kransen på ytterdøren (kulde) går fort tomt, men det gjør vanlige batterier også. 

Anonymkode: 5db13...976

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...